Wat laat jij doen door Beun de haas?

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Alles wat ik via werkspot heb laten doen is op offertebasis en uiteindelijk een factuur.

Willen ze die niet geven, dan kun je alsnog weigeren.

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Mijn broer heeft een eigen bedrijfje en heeft onze tuin afgelopen zomer helemaal gedaan.
    Materiaal hebben we allemaal nieuw en gewoon netjes betaald en hij heeft 8 uur gerekend voor het werk. (dit is niet zwart)
    De rest heeft hij is zijn avonduren gedaan (wilde hij niets voor hebben mijn man hielp dan gewoon) en de rest is verrekend met onze antieke steentjes die in de tuin lagen wilden hun graag (konden we flink geld voor vangen als we ze verkochten)
    En zo onderhoud en maakt mijn man de website voor mijn broer (werkt in de ict)

Voor de rest heeft hij heel de bijkeuken,badkamer,wc verbouwd en dat is wel zwart gegaan ook de stukadoor en de nieuwe waterleidingen (wel door een erkend bedrijf maar wel in het zwart :))

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

is dat niet zijn eigen verantwoordelijkheid? en is hij niet gewoon verzekerd?

ik heb jarenlang in de logistiek gewerkt en was verplicht werkschoenen te dragen met stalen neuzen, als ik dat niet deed en er was wat op mijn voet gevallen werd het bedrijf wel met de nek aangekeken (wegen ontbreken van controle) maar het was wel mijn eigen pakkie aan geweest en kon ik zelf voor de kosten opdraaien.

zo weer terug ontopic.

Deel Deze Pagina