hallo, de tekst hierboven zegt het al een beetje ik ben vandaag 8 dagen overtijd,heb al 3x een test gedaan en allemaal negatief! zit nu op dag 43 getelt van af mijn laatste ongi en wort er helemaal gek van. is er iemand die dit herkent en misschien toch zwanger bleek? alvast bedankt groetjes
Ik herken het maar was niet zwanger. maarja elk lijf is anders. Bij mij waren mijn geknapte cystes de boosdoeners, uiteindelijk na bijna 3 weken overtijd een soort van ongi gekregen. Ik weet niet of je normaal regelmatig menstrueert. Als je al 3 testen hebt gedaan dan zou ik nu niet meer testen maar even afwachten. Ik had zelf al een historie bij de gyn dus ik werd meteen doorgestuurd voor een bloedtest maar dat verschilt per HA. Zit je er erg mee gewoon even bellen. sterkte met deze onzekerheid!
Ik herken het ook. Sinds ik gestopt was met de pil was ik direct heel regelmatig ongesteld, steeds exact 30 dagen op zelfs het tijdstip van de dag na. Maar 2 maanden terug was ik in een keer 12 dagen overtijd, en ook steeds negatieve testen. Na die twaalf dagen toch nog ongesteld geworden , daarna weer twee exacte regelmatige periodes gehad en deze maand in een keer weer 6 dagen overtijd en helaas ook weer ongi geworden. Ik ben nu 8 maanden met de pil gestopt, dus het zal bij mij wel het ontpillen nog zijn. Al duurt het me nu veeeeeeeel te lang!
Hey Sab, Ik ben ook overtijd en ook 2x negatief getest. Hoe lang ben jij al gestopt met de pil? Dit is mijn 2de ronde. Ik had last van gevoelige borsten en tepels maar dat ik sinds vandaag minder. Heb jij ergens last van? Liefs Mickey
hoi bedankt voor jullie reacties, en ja de onzekerheid is nog het ergste vraag me bij alle kwaaltjes ook af of t misschien wel zwangerschapssyptomen zijn. maar over t algemeen voel ik me prima dus weet t echt niet heb me wel voorgenomen om maandag toch contact op te nemen met mn HA.en verder wacht ik maar gewoon af ben al wel weer een tijdje met de pil gestopt dus denk niet dat het daar echt iets mee te maken heeft maar ach ik zie het wel en mickey heef veel succes wie weet........ groetjes sab