Wat lees jij nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 4 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.120
    6.659
    113
    Vrouw
    Oktober, van Søren Sveistrup. Scandinavisch, dus spannend :cool:
     
  2. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.355
    1.371
    113
    ik lees een beetje feelgood nu.
    Van J. Armentrout. Kies voor mij.
    Is een serie boeken van
    Leest lekker weg.
     
  3. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.257
    2.165
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    De 7 zussen deel 4
     
    Wellesnietes vindt dit leuk.
  4. Driessen21

    Driessen21 Bekend lid

    13 jan 2012
    915
    213
    43
    Vrouw
    Soms lieg ik van Alice Feeney, erg spannend, net als haar andere boek: ik weet wie je bent
     
  5. sillies

    sillies Fanatiek lid

    15 aug 2013
    3.130
    1.370
    113
    Ik las hier een paar keer over het nieuwe boek van Nicci French, Hechtenis. Ik ben hem nu aan het lezen, maar ik vind het zooooo saai, ik kom er niet door. Vonden jullie hem wel goed?
     
  6. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.446
    2.143
    113
    Ik ben meer van de feelgood boeken en lees vooral chicklit. We zijn net op vakantie geweest en ik heb in de afgelopen 3 weken weggelezen: Het meisje op de rotsen en De olijfboom van Lucina Riley, Dubbel zes van Daphne Deckers, De kleine bakkerij aan het strand en Zomer in de kleine bakkerij van Jenny Colgan, Heerlijk duurt het langst van Jill Mansell, Het winkeltje in Cockleberry Bay van Nicola May en Nee heb je van Charlotte de Monchy.

    De andere boeken van Lucinda Riley zijn net zo goed als de Zeven zussen serie. Vorig jaar had ik die net ontdekt en heb ik in de vakantie achter elkaar deel 2 t/m 5 kunnen lezen, heerlijk was dat om niet te hoeven wachten op het volgende deel. Daarna was het wachten op deel 6 en nu is het wachten op deel 7. Ben heel benieuwd naar de afloop.

    Nu weer thuis eerst de tijdschriften aan het lezen die in de vakantie in de brievenbus gevallen zijn.

    Ik lees ook op een e-reader. Ik vind het net zo fijn lezen als een boek, of eigenlijk nog fijner omdat het boek dat je leest nog zo dik kan zijn, je hebt altijd hetzelfde lage gewicht in je handen. Bladzijdes kunnen niet omwaaien buiten met een windje en ‘s avonds buiten ook prima te lezen met de verlichting die er in zit. En vooral als je op vakantie gaat: je kunt “stapels” met boeken meenemen en het neemt (bijna) geen plek in. Thuis lees ik overigens ook nog wel gewone boeken van de bieb.
     
  7. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik vond ‘m wel goed, heb ‘m gelezen tijdens een treinreis, heerlijk zo’n boek voor tussendoor zeg maar...
     
  8. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik lees nu ‘Laat niet los’ van Harlan Coben, die boeken lezen ook altijd vlot weg, lekker voor in bad, bed en overal tussendoor ;)
     
  9. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Hotel Bertram van Agatha Christie
    Deze lees ik voor het slapen gaan.

    Huis vol Leugens van Nicci French
    Deze lees ik bij het zwembad en op het strand.
     
  10. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Hypnose - Lars Kepler
     

Deel Deze Pagina