Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar een nieuw matras omdat ik op mijn huidige matras veel klachten heb van mijn hernia (L5-S1) en niet lekker slaap. Nu ben ik in 3 bedden winkels geweest waar ik verschillende adviezen krijg en door de bomen het bos niet meer zie. 1 winkel zei boxpring. andere winkel nee geen boxpring want dat is te zacht je moet pocketvering. andere winkel nee traagschuim. nu is mijn vraag bij welke beddenwinkel hebben jullie je matras/bed gekocht? en ben je goed geadviseerd en tevreden over je aankoop? Ik woon vlak bij Utrecht. Alvast bedankt
Ik kan je qua matras en winkel niet adviseren maar ik zou je willen adviseren om contact op te nemen met een ergotherapeut. Aan diegene kan je je klachten voorleggen en zij/hij kan vanuit de professionaliteit advies over het soort matras uitbrengen.
Heb ook een hernia.. Slaap nu op een hard matras hiervoor had ik een zachte kwam gesloopt uit bed nu gaat het beter...
wij hebben onze matrassen gekocht bij totaal bed. heb ook veel rugklachten en mij werd geadviseerd een wat harder matras te nemen. Dit hebben wij ook gedaan en ben erg tevreden, slaapt super! zeker geen boxspring doen. wij hebben pocketvering.