Wat lees jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door lillibit, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

She-wolves van Helen Castor

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Is 't wat? Hij ligt namelijk ook op mijn nachtkastje (moet eerst nog in een ander boek beginnen).

3. Djonna

Djonna Niet meer actief

Op dit moment "Ik blijf toch jullie moeder" van Angela Cannings waargebeurd verhaal over een vrouw die 3 kinderen verliest aan wiegendood en daarvoor de gevangenis in moet omdat ze haar beschuldigen van moord...

Niet echt het leukste verhaal om te lezen maar wel heel ingrijpend en goed geschreven...

4. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Och jee, bij PS I Love you begon ik tijdens het lezen te huilen, kon niet meer stoppen met lezen en ook niet met stoppen met huilen :)

Ik ben meer van de chicklits...

Nu heb ik laatst wel gelezen Kon je me maar zien, ook van Cecelia Ahern. In het begin moest ik erg wennen aan het boek, maar ook een heel mooi boek waar ik ook wel traantjes bij gelaten heb :)

5. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

twilight,:D
    Heb de films tot nu toe allemaal gezien en was nu weleens benieuwd naar de boeken, dus nu bezig in deel 1.
    Gisterenavond net voor eerst begonnen dus ben nog maar op blz 65 van de 375:D

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heb net 'Twilight - Breaking Dawn' (heb de film gezien en MOEST weten hoe het verhaal zou aflopen :D) en 'Carrie' (Stephen King) gelezen.
    De laatste vond ik erg tegenvallen, aan Twilight ben ik verslaafd. :D
    Nu lees ik 'Wat spook jij uit?!' van Sophia Kinsella.
    Over een vrouw die ineens de 'geest' van haar oudtante ziet, die haar opdraagt haar ketting te gaan zoeken. Wel amusant. :)

Leuk topic, heb pas een tablet/ereader dus ben naarstig op zoek naar leuke boeken. :p

En als iemand weet waar ik Nederlandstalige ebooks kan downloaden...pb'tje mag! :):p

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Voor de Chicklit liefhebbers; Paige Toon heeft 2 hele leuke boeken. Nieuw SMS bericht en Go Johnny Go.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ohen ik vergeet de allerbelangrijkste; Chantal van Gastel.

Een Nederlandse schrijfster met giga leuke boeken.
    Ik ben fan van het 1e uur en lees ze nog graag. Voor haar nieuwste is erg leuk.
    Haar boeken zijn:
    Zwaar Verlief
    Zwaar Beproefd
    Geknipt voor jou
    Zoek het maar uit

9. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Hij pakt snel, ben nu pas Pag 50, lees gauw weer verder, maar vanavond druk en mijn hoofd vol. Dus nu even niet.

Vond Waarheen je ook vlucht de eerste 50 pag wel veel pakkender en kon dat boek echt niet wegleggen..

10. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik ga straks maar eens beginnen met de nieuwste van Saskia Noort!

11. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Oww, die klinkt ook wel alsof ik hem wil lezen.....heb even opgezocht waar hij over gaat.

Zos is ook "De waterspuwer" een prachtig boek...had ik niet verwacht want hou normaal helemaal niet van zulke verhalen, maar deze wist mij echt te pakken!

12. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Vanochtend begonnen in Robin Cook - Koorts

13. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was ook niet heel enthousiast. Vond het Sara verhaal nog wel indrukwekkend, maar dat hele gedoe eromheen met die andere hoofdpersoon (weet al niet eens meer hoe ze heet, die Amerikaanse). Pfff....vond het zo'n onsympathiek mens die vooral heel veel medelijden had met zichzelf.
    Nee het heeft mij ook niet echt kunnen bekoren.

14. Oreomama

Oreomama Actief lid

19 nov 2011
    146
    0
    0
    management assistent
    Almere
    Gisteravond begonnen met het lezen van "A short history of Nearly everything" van Bill Bryson.
    Hij vertelt op een eenvoudige en leuke manier over allerlei wetenschappelijke dingen. Was een tip van mijn man.

15. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Briljant leuk boek, net als alles van Bryson. Hij heeft pas geleden ook een geschiedenis van huizen geschreven, echt heel interessant en grappig. Het heet 'at home' en is nu ook in het nederlands vertaald maar dan weet ik niet hoe het heet. Ik vind hem het grappigst in het engels :D

16. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    ik lees op dit moment het nieuwe boek van Stephen King
    was helemaal blij toen ik zag hoe dik hij dit keer weer was... heerlijk!

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik vond het boek iet wat langdradig, maar het had een verrassend einde! Daar houdt ik dan wel weer van! Hij is wel de moeite waard hoor!

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb hem gister uitgelezen, maar vond hem tegenvallen. Maar eigenlijk had ik dat kunnen weten omdat ik de andere boeken van Saskia Noort ook niet zo denderend vond. Met name 'Nieuwe buren' vond ik vreselijk. Terug naar de kust vond ik nog wel ok, vooral omdat ik de plaatsen waarover geschreven wordt ken, dat maakt het wat levendiger.

19. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Is er een nieuwe??? Oeh...meteen even op bol.com kijken...

20. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    thanks... het leek mij idd wel een bijzonder verhaal.

Deel Deze Pagina