Welk drankje drink jij het liefst?

Discussie in 'De lounge' gestart door lillibit, 30 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ik drink eigenlijk niet zoveel, en als ik wat drink, is dat meestal een rode wijn en 's zomers als het warm is een roseetje. Met een festival ofzo vind ik een biertje ook wel lekker, of een witbiertje op een hele warme dag. Heb soms in het weekend wel eens zin in wat anders maar kan dan nooit zo goed verzinnen wat! :)

Wat drinken jullie graag en op welk moment?

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    'S winters meest witte wijn, lekkere chardonnay, en met mooi weer lekker aan de rose :)

cosmopolitans maak ik thuis wel es, lekker cocktailtje

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ow, hou op schei uit!! Doe mij maar een lekker biertje!

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Eigenlijk altijd zoete witte wijn of rosé.
    Baileys vind ik ook erg lekker :)

5. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    hmmm, ik heb al een tijdje zin in een biertje... en dan geen alcoholvrije, maar een "echte"... Maarja, dat kan al anderhalf jaar niet, haha!
    Verder drink ik vaak water, vind ik echt lekker! Soms heb ik heel veel zin in cola, maar als ik dat eenmaal drink, moet ik heel erg boeren ;)

edit: en als ik straks geen bv meer geef, ga ik eerst een heerlijke mojito maken...:cool::cool::cool:

6. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Ik wijn, líters. Haha grapje XP Maar wel bijna elke dag *shameshame* , gewoon bij het eten hoor, of 's avonds 1tje, geen 5 per dag ;)
    Als ik uitga iets van malibu met verse jus, erg lekker!

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

spa rood
    ijsthee
    thee
    water
    nepcola
    redbull

alcohol geef ik niet om. heel soms in de zomer als ik echt megadorst heb een biertje maar dat is het dan wel

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    wijn rosé mag ook.:D

9. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik drink vrijwel nooit alcohol(nu helemaal niet natuurlijk), maar als ik drink is het een cola-malibu of een pasoa-jus. Vind een purple rain af en toe ook erg lekker en de maliboeeeeee cocktail vind ik echt heerlijk (holland cassino).

10. Within

Within Niet meer actief

Ik dronk altijd wel graag een biertje, en dan vooral Hertog Jan (het liefst de speciaalbieren) maar sinds oud&nieuw heb ik geen druppel meer gedronken :)

11. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Nog ff volhouden!! :D

12. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Ik drink eigenlijk altijd Lipton icetea Zero.

13. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Alcoholisch: wijn (rood/wit/rosé) of een biertje. Absoluut geen mixjes e.d. vind ik niets en heb ik ook nooit wat gevonden. En non-alcoholisch: water, dubbelfris-achtige drankjes, cola, lemon-cactus, cranberrysap, citroenlimonade en vooral thee.

14. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    Ik vind 43 het allerlekkerste drankje wat er is. Ik heb dit niet altijd in huis, omdat ik het best duur vind. Verder drink ik zoete witte wijn, rosé of de paarse wkd van de jumbo (die hebben ze alleen daar). oh ja en safari of pisang ambon met 7up is ook erg lekker.

15. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Rosé
    Malibu cola
    Mojito
    Baileys

Is alleen al tijden geleden ;)

16. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Biertje, heb morgen een party dus mag het weer haha,
    Rode wijn, om precies te zijn Merlot,
    Whiskey vind ik ook wel lekker en in de winter warme chocolademelk met slagroom en een scheut Baileys er in :p

17. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Een lekker dessertwijntje. Lust verder dus geen wijn haha maar die zijn lekker zoet. Verder toch gewoon een cola zero :)

18. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik drink niet heel vaak, maar een biertje in de kroeg, rode vodka redbull of bessen 7up, vind ik dan wel erg lekker :)
    Thuis met m'n lief soms een prosecco, champagne met O&N, of lekker dessertje wijntje samen met m'n mams gaat er ook wel in.

Non alcoholisch, Coca Cola (geen light, pepsi of nep cola..) en Taksi zijn wel echt favoriet. Op het werk drink ik eigenlijk altijd thee.

19. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Non alcoholisch: rode Wicky en schrek boomfruit en Coca Cola

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Alcoholisch, afhankelijk van waar ik ben, wat ik eet etc.: witte wijn, rosé, witbier, bourbon-cola of likeurtjes enzo van de schnapsbrenner uit Oosterijk, die man maakt heerlijke drankjes, daar nemen wij altijd het e.e.a. van mee naar Nederland.
    Non-alcoholisch: ijsthee of gewoon water, soms een vruchtensapje, om andere dingen geef ik niets.

Deel Deze Pagina