Net Psychologie magazine uitgelezen buiten in de hangstoel en heerlijk puzzelen uit en 10 voor Taal puzzelboekje (leuke beeld- en woordpuzzels)
momenteel de nieuwste van dan brown. Ik heb onlangs een e-reader gekocht en die gebruik ik nu 's avonds om buiten te kunnen lezen. daar lees ik nu een boek van suzanne vermeer op. ik doe sudoku's op de i-pod en zoek veel op pinterest op de i-pod. Heb wel een puzzel boek met varia puzzels. Maar die gebruik ik eigenlijk alleen op vakantie.
Ik lees altlijd en met mooi weer nog even wat meer (want dan laat ik andere klusjes graag even liggen) Net uit: alle boeken van Jennifer Worth, 4 stuks Call the Midwife serie Nu beginnen: de nieuwste van Allison Weir Voor de lol gelezen: Claudia de Breij Krijg nou tieten! En Kluun "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!" En tijd om te lezen? Ik werk op het moment niet, heb kinderen die zichzelf erg goed kunnen amuzeren en ga op tijd naar bed en lees daar graag. Wordfeud op de telefoon en verder niets
Ik ben nu bezig in deel twee van de millennium-trilogie. Heb ook de twilight saga boekenbox gekocht tijd geleden, dus kan vooruit. Vind lezen heerlijk, maar gun mezelf vaak de tijd niet.. Qua puzzels maak ik graag Japanse beeldpuzzels. In m'n boekjes of op mijn Nintendo ds. Picross heet het daar.
Heerlijk mijn boek verder gelezen op balkon , het is dat het heet werd anders had ik hem op de helft gehad het boek .
Ik lees graag een boek. Op het moment lees ik 'en uit de bergen kwam de echo' van Khaled Hosseini (is de schrijver van de vliegenraar en een duizend branden zonnen) erg mooi boek!
Meestal lees ik 4/5 dingen door elkaar, net waar ik zin in heb haha, momenteel bezig in de Reizigersserie van Diana Gabaldon, Wat spook jij uit van sophie Kinsella (uit mijn hoofd), ligt nog een oude quest, waar ik af een toe een verhaal uit lees, ben bezig in een zwangerschapsboek en lees intussen de wachttoren van de Jehova's die ik aan de deur kreeg hahaha, echt van alles door elkaar, ik lees ook bijna alles.
Hier op moment even geen lees momenten op balkon , last van wespen en de kleine balkon veeeel te warn om te zitten.