Dat is nu al de derde smartphone achter elkaar waarvan na nog geen jaar de berichten applicatie helemaal vastloopt ! Ik krijg een sms, maar mag minutenlang wachten tot ik hem kan lezen en dan nog eens zoveel tijd tegen dat ik kan beginnen typen. Oh ik heb er zo'n hekel aan. Waarom gebeurt dit met ELKE smartphone die ik heb? Nochtans 3 verschillende merken. Hebben meer mensen hier last van? Is dit een standaard smartphone probleem misschien? Ik mis mijn nokia 3310.
Raar ik ken het probleem niet en heb dit ook nooit gehad. Heel af en toe met de iPhone maar voor de rest snel.
teken dat het smsen toch echt wel uitgestorven is haha. Nee geen idee.. Maar ik sms dan dus ook 1 keer per jaar ofzo haha.
Dus het is enkel ik die zo'n problemen heeft. Raar. Ik had eerst een garmin, dan een samsung, en nu een nokia. En ik blijf steeds tegen hetzelfde probleem aanlopen. Zo frustrerend.
Ook een Samsung (Galaxy S2). Abo van 2 jaar onlangs zelfs nog met een jaartje verlengd zonder nieuw toestel. Werkt nog prima. Xxx
Waarschijnlijk je sms-en die opgeslagen worden eens legen. Misschien dat je het volledige gedeelte er van hebt gebruikt?
Toch tegen je omgeving zeggen dat ze ook whatsapp moeten downloaden Nee ik zou even beide boxen legen, zowel in als out box, wellicht ligt het probleem daar...
Ik heb nu alle berichten verwijderd, dus we zullen zien wat het brengt. Al heb ik weinig hoop, want de eerste gsm die dit deed heb ik binnengebracht voor reparatie en ze hebben hem niet meer kunnen herstellen.
Nooit last van! Mijn iPhone wordt wel steeds langzamer maar dat heeft er denk meer mee te maken omdat hij bijna dagelijks de vloer kust
Is vaak een teken dat jouw telefoon te vol zit. Wat vaak helpt is jouw telefoon terugzetten op fabriekinstelling of gewoon heel veel verwijderen. Let er wel op dat als je jouw tel terugzet op fabrieksinstellingen, dat je belangrijke dingen/informatie/appen opslaat/onthoudt.
Hier dacht ik ook al aan... Even weer een schone installatie en/of een herstart willen dat probleem ook wel verhelpen