Voor mijn neefje zoek ik een leuk kadootje, t liefst iets wat door de brievenbus past en een beetje orgineel is (t kind heeft al veel... :s) Onbekendere maar erg leuke dvd? Knutsel/ontdekpakket? Iets in die hoek en onder de 10,- Iemand ideeën? Ben helemaal niet thuis in de 4jarigen... alles wat mij leuk lijkt staat 6+ ofzo bij (bijv bij die hema ontdekpakketten)
leeftijdsindicatie zegt niet zo veel hoor! Mijn dochter doet soms dingen vanaf 3 jaar en dan weer iets waar 7 jaar op staat. Waar houdt neefje van? Mijn dochter is dol op knutselen dus alles in die richting is hier goed. En het voordeel is ook dat het weer gewoon op gaat. Lobbes heeft ook leuke dingen om te knutselen ook voor jongens.
bol.com | Ik Leer Tekenen, H. Turk & R. Pradella | Nederlandse boeken Dit is echt een heel leuk boek. Mijn zoontje is er helemaal weg van!
Wilde ook bol.com noemen, die kunnen ook kadootjes inpakken. Mss dat je ze ook in kunt laten pakken en kunt laten bezorgen bij een adres naar keuze?
Mijn dochter van 4 is hier erg mee bezig bol.com | Ses Lillebi Strijkkralen 1200 stuks + Bordje, Ses | Speelgoed bol.com | Ses Mozaieksteentjes Plakken, Ses | Speelgoed Sowieso de setjes van Ses zijn hier een succes.
Iets simpels als een stickerboek en knutselspullen? Mijn jochie verbruikt daar best wat van, kun je niet genoeg van hebben Strijkkralen waren hier ook een periode leuk. Je hebt ook met vormen van bijv een auto..