Waar koop je een plaskalender?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Barocky, May 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Barocky

Barocky Actief lid

Apr 27, 2009
    160
    0
    0
    Waar koop je een plaskalende?
    Of hoe noem je dat nog meer?
    Een beloningssysteem om zindelijk te worden. Iets in de vorm van een bord met stickers of magneetjes.

Bij voorkeur eentje in de winkel (dus niet bestellen via Internet)

2. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Zelf maken.... of doen wat ik heb gedaan!
    Ik kocht bij action sticker velletjes(lekker goedkoop) en een notitie blokje (disney).
    Elke keer dat ze had geplast op potje/wc mocht ze uit een grote bak(pot) een stikker pakken, deze in het boekje plakken, en als ze dan 10 stikkers (kan later oplopen tot meer uiteraard) had geplakt kreeg ze een kleine beloning in de vorm van wat wil je met mama doen, zwemmen, kinderboerderij, snoepje, of een 1 euro speelgoedje :)
    Ik moet zeggen, mijn meisie was erg gauw zinderlijk, en het boekje snel vol geplakt...
    Nu moet ik zelf weer iets verzinnen voor de grote boodschap!
    Want als 4 jarige moet je dat op school ook al kunnen schijnt...
    FF oefenen hier dus!
    Succes, enne niet pushen, maar dat weet je vast al wel ;)

3. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    ik heb gewoon een a4tje op de kast in de badkamer gehangen met vel stikkertjes ernaast. Nu is het velletje leeg en vraagt daniel er niet meer op. A4tje hangt er nog wel, maar "tikke is op" dus hoeft niet meer :)

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,558
    530
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Idd gewoon zelf iets moois maken en stickertjes kopen bij Action oid. Hier had ik stickers van Dora, dus op internet nog wat mooie plaatjes van Dora gezocht, die er op gezet en dan uitdraaien... werkt ideaal!

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Hier ook samen een kalender gemaakt. En dan stickers van de action..

6. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Wij hadden een mooi blauw vel papier met groot er op 'Julia kan op de wc plassen'. Nu zijn de stickers bijna op en gaan we morgen een leuk cadeautje kopen.

7. Lana81

Lana81 Bekend lid

Jun 28, 2008
    518
    0
    0
    Bij prenatal hebben ze een peuter plasboekje. Vind ik wel handig want die kan hij meenemen naar de gastouder!

8. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Ik heb gister met Mandy gesproken over de grote boodschap!
    Dat we weer een boekje gaan kopen, en stikkers, en elke keer als ze zelf de billen schoonmaakt, mag ze weer een stikker plakken.
    En als ik gekeken heb of ze het ook goed schoongemaakt heeft, en dat is zo, dan mag ze de 2de stikker er bij, dus 1 voor de moeite, en 1 voor het goed doen :)
    Moest ze voor het slapen gaan poepen, en ik wou al weer op staan om te helpen (want we moesten nog de spulletjes kopen)
    zegt ze heel droog, nee hoor, ik doe het zelf wel!
    Ha.... ik controleren, en ja hoor, goed schoon.
    "mama krijg ik morgen dan 2 stikkers?" hhahaha hoe bedoel je slim, maar ze doet het nu wel lekker zelfuuuuuuuuuuuuf!

9. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Ik gebruikte gewoon een blaadje war ik zelf 10 dingen op tekende. lachende gezichtjes, zonnetjes etc. Mijn dochter hielp ook wel eens mee dan maakte zij een mooi randje er omheen

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

We hadden er een gemaakt voor het plassen (poepen deed ze eerst niet echt op het potje)

Nu een leuke gemaakt voor het poepen. Gaat heel erg goed nu:)

Als je hem wil kopen:http://www.amoriforkids.nl/webshop/index.php?pg=3
    Kom deze site vaak tegen in bladen ed.

Deze is zelfgemaakt:

Share This Page