heeft iemand ervaring met 7 weken echo. ik heb er maandag een ze zagen bij 6 weken nog niet veel en zouden bij 7 weken wel wat moeten gaan zien. ik ben doodsbang dat er niks te zien is, want bij 6 weken zie decehografist dat het vruchtje ja er misschien niet was. had wel vruchtzak maar kon de inhoud niet zien gr cynthia
Ik ben toevallig vanmorgen geweest. Er was een zakje met daarin een dooier en een vruchtje met een kloppend hartje te zien. Je kunt ook kijken op http://9maand.be/zwanger/zpm/zpm2.php voor uitleg over de ontwikkeling en afbeeldingen van echo's. Ik hoop dat jij hetzelfde ziet!
Ik zou gewoon even afwachten. De ene persoon is de andere niet, dus dat ze bij iemand bij vijf weken al wat hebben gezien hoeft niets voor jou te zeggen. Volgens mij word je daar alleen maar gek van!
Er staat een echo van 7w4d in mijn album. We zagen een klein "boontje" met een kloppend hartje. Het kindje was 12,2 mm en daarnaast zie je het dooierzakje (aparte rondje).
heb net even naar de echo gekeken,maar wou ook even kwijt,dat je een prachtig buikje hebt al zo vroeg zeg mooi te zien
wat lief van je! Dank je wel! *maar ik was bij dochterlief ook al snel erg groot hoor, dus ben het wel gewend hihi*
ja vind dat echt mooi te zien wou eigenlijk dat ik dat ook al zo vroeg had bij me 2 zoontjes droeg ik me buik bij beide naar binnen toe,dus ken niet echt het gevoel en idee om een reuze buik te hebben,en al helemaal niet zo vroeg is toch toppie
jawel, maar toch ook niet. Ik heb veel straie en mijn buik doet nu al erg veel pijn, dus afgezien van dat het leuk en mooi is, is het ook soms niet zo leuk
Ik heb ook mijn eerste echo gehad op 7 weken en 1 dag en daar was ook een soort vlekje met een duidelijk rondje ( dooierzakje) en een knipperlichtje te zien. Maandag 10 november moet ik voor de termijn echo.. ben benieuwd als alles dan goed is dan vertel ik het aan iedereen. Liefs, Wonder
anderhalve week terug had ik een echo...er was alleen een vruchtzakje te zien met een dooiertje...ze heeft het vruchtzakje opgemeten en kwam op 5 weken en 5 dagen...vandaag de 2e echo gehad en er zat een kindje in van bijna een cm en het hartje klopte ...ik ging er eigenlijk al vanuit dat het niet goed was...maar alles was dus prima...ik ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger
wat is normaal om de eerste echo te hebben? mijn arts zei dat ik pas met 10 weken eerste echo krijg...?
Als duidelijk is waneer je laatste menstruatie was en er geen medische reden voor is word normaliter pas de eerste echo rond de 12 weken gepland.
Wij zijn mbv ICSI zwanger geworden en hebben vijf jaar in het medische circuit gezeten, vandaar dat wij al zo'n vroege echo hadden. Normaal krijg je die inderdaad rond de 10-12 weken.
oh oke. he jammer, van mij mogen ze meteen bij de intake die echo doen. wil gewoon weten of het goed is.. maar ja zal iedereen wel hebben denk ik. bedankt!x
ligt aan de VK-praktijk, bij ons krijgt iedereen standaard bij intake (8 wk) een echo en daarna nog een bij 12 wk. Als je 20-weken echo doet is dat het, anders krijg je er rond 24 weken nog 1. Dus het hangt van de VK af.
heb net de verloskundige gebeld om intake afspraak te maken en die kan al 2 december, das mooi! Maar nog mooier ze maken dan meteen een echo! jippieee dit omdat ik niet 100 % zeker weet hoe ver ik ben gezien mn laatste menstruatie heel raar was. ben er erg blij mee!x
hey hey ja ja de zeven weken echo was wel goed en we zagen het hartje kloppen was erg tof om te zien cynthia
Ow ik hoop dat ik ook met 8 of 9 weken een echo mag krijgen! Moet volgende week donderdag naar de huisarts en daara afspraak maken met de verloskundige