Ik vind deze kamer helemaal geweldig. Lekker druk en stoer en toch meisjesachtig. Bekijk bijlage 217778
die boom gaat het zeker worden nu nog bedenken wat ik ermee gaan doen. vindt die haakjes er erg leuk en handig op en zie dat er ook ornamenten van diertjes bij te krijgen zijn eventueel. Pfff nu nog bedenken hoe ik hem dan wil. Ben echt zo slecht met kleuren en ideeën!
Ja die boom nu met die dieren erbij is nog leuker he! Haakjes kun je gewoon kopen bij de bouwmarkt en erop vastmaken. Hier hangen haar kettingen en armbandjes eraan
onze dochter heeft ook een hemnesbed en dit bevalt prima. Zo ontzettend leuk met patchwork dekbed en knalroze muur. Nu hebben we een gave muursticker besteld, boomtak met vogelhuisje eraan. Deze plaken we van de week op haar muur. Verder heb ik zelf een memobord gemaakt en heeft ze een haarspeldjesbord (laten maken bij iemand op marktplaats) met allerlei leuke stofjes. Echt een grote meiden kamer@
@mummie2b80 wat voor een soort muursticker heb je met vogelhuisjes? En ik ben wel heel beneiwud wat een patchwork dekbed is...
Hier wordt het waarschijnlijk 1 muur met lichtroze/wit geblokt behang, fuchsia gordijnen. Dekbedovertrek van Lief! Wit peuterbedje en verder een ladekast + boekenkastje van de Ikea. Zit een inbouwkast in. Twijfel nog tussen een wit bankje (met lief! kussens) of een zitzak.