Bij ons kreeg hij al vrij snel een knuffel in bed. Met 11 weken ongeveer. Deze tutdoek van de hema: HEMA - baby - kraamcadeaus - tutdoek Hij wilde geen speen en ik merkte een keer in de box dat hij heel rustig werd van deze knuffel en sindsdien slaapt hij er mee. Inmiddels heb ik er 4 aangeschaft want meneer slaapt nu niet zo makkelijk meer zonder
Volgens mij hadden wij op de leeftijd van jullie kleine allang een knuffel in bed. Ze ging altijd met speenknuffel messy naar bed (genaamd "snooze") bij ons, dit is echt haar troostmaatje. (hij is ook maar klein eigenlijk) deze gaat ook overal mee naar toe. Daarbij heeft ze schaapie nog in bedje liggen, dit is een grotere knuffel en echt heerlijk voor de kleintjes, het is een magnetronknuffel, je kunt hem voordat de kleine naar bed gaat opwarmen en dan blijft hij lekker warm voor 2 uur (fijn als ze buikpijn hebben of zo) en geeft rustgevende lavendel af. Ook kan hij in de diepvries, voor verkoeling. het is wel een zwaar ding, lisa kon hem pas echt optillen rond een maand of 10. Nu ligt schaapie standaard in bed en slaapt ze met haar hoofd boven op hem en snoze in haar handje. Schaapie blijft in bed, en de reserve ligt beneden. Het zijn echt haar maatjes, als ze verdrietig is zijn die 2 degene die haar wee aan het lachen maken. (enigste nadeel schaapie kan niet in de wasmachine, je kunt hem wel met een doek af doen) neem je kleine anders mee en laat hem zelf een knuffie kiezen, kijk in de winkel waar hij leuk op reageert.
wij hebben vanaf het begin een knuffeltje in bed... dat gaat nu ook mee naar het kdv, zodat ze het geurtje van thuis bij zich heeft als het ware. Hier ook een schaapje. Een doekje met kop en pootjes zeg maar. Die heerlijk natgesabbeld wordt. De oudste had een tiamo beertje met een klein rammeltje erin. ook vanaf het begin af aan. Maar het werd pas interessant naar haar 1e verjaardag. En helemaal toen ze met 19 maanden van de speen af was...
hier hebben ze beiden vanaf het begin al een knuffel.. een knuffel waarbij het hoofd en de voetjes harder zijn en het lichaam helemaal zo'n lap is zeg maar.
Hier ook vanaf 6 weken ofzo. Het knuffeldoekje van Nestlé die zat in de Etos doos volgens mij. Die houdt t speen uitkwatten wat tegen haha.
Hier vanaf het begin een giraffe met muziekje. muziekje vindt ze leuk, maar ze doet er verder niks mee. knuffelt eigenlijk nog nergens mee (nu 4,5 mnd). Wel lekker makkelijk. Kan je ook niks kwijt raken
hier vanaf het begin haar doekje (soort difrax popje groot, voor het idee ) genaamd koetje vanaf dag 1 met slapen overdag en vanaf 6 weken durfde ik het ook in de nacht aan, was bang dat ik niet zou horen als het fout ging ofzo..
Hier kreeg Lucas met 5 weken een tutteldoekje, zo'n slap licht ding. Met 11 maanden kreeg hij een echte knuffel, die hij inmiddels als kussen gebruikt!
Sil heeft eigenlijk al vanaf het begin altijd 'Meneer Beer' bij zich. Is een kleine knuffel en meer een soort lapje met een beetje vulling erin en een kop erop Tot op de dag van vandaag is dat met stip zijn nr. 1 knuffel (hij zit nu in een periode dat hij vaak een beetje troost nodig heeft, dus liefst heeft hij Meneer Beer de hele dag bij zich). Ter illustratie..
Myrna heeft al vanaf 3 maanden een knuffel. deze is voor in bed, de opvang en ziekenhuis bezoeken/fysio ...etc... Ze haalt er ook echt haar veiligheid uit op vreemde plaatsen Ze is altijd zo schattig met haar knuffeltje en ze weet dat het bij haar hoort! Bekijk bijlage 127531
Al vrij snel. Eerst een knuffeldoekje en later werd het een beertje en toen nog 1 en nog 1. Nu slaapt ze nog steeds met 4-5 knuffels. En daar speelt ze als ze 'smorgens wakker wordt altijd mee. Ze vindt het hartstikke gezellig met al die knuffels
ziekenhuis bezoeken? achgossie... Hier is de knuffel ook echt een stukje vertrouwd gevoel op vreemde plaatsen. Ik vind het er ook nog eens heel aandoenlijk uit zien.
ahhhh wat een schattige foto. Ik zie linksboven in volgens mijn Woezel liggen. Die ligt hier ook steevast in haar bed.
Mijn zoontje heeft vanaf het begin al wat knuffels in bedje staan. Nu pas heeft hij er eentje benoemd tot favo en die gaat ook mee naar kdv en oma. Er liggen er meestal 3 in maar hij gooit ze regelmatig uit bed of gaat er heel lief mee spelen als hij wakker is.
vanaf geboorte zat er een eendje in bed, die wees aan welke kant zijn hoofdje op had gelegen anders vergaten papa en mama dat met hun suffe hoofd hahahaha. nu heeft ie een tutdoekje (van kandeel geloof ik? worden hier wel vaker genoemd, van VK gekregen bij 1e consult) bij zich, waar hij mee kan spelen zodra hij wakker wordt. Buiten bed onmisbaar zijn zijn knisperboekjes.
Haha! Ja, die Woezel had ik gekocht toen ik ontdekte dat ik zwanger was en cadeau gegeven aan mijn man om het zo te 'vertellen'. Jammer dus dat man en ik er dus meer aan gehecht zijn dan zoon, haha! Ik heb het geprobeerd, maar heb het niet voor elkaar gekregen om die kroel zijn favoriet te maken
bij Tycho staat er standaard een muis boven in de hoek van zn bed en hij slaapt met "knuffel je speen". Die muis kijkt hij nog niet echt naar om maar en die knuffel je speen tja het komt vast door die speen die eraan vast zit hahaha. xxxx
Nooit.... vind het wel eens jammer maar knuffels interesseren haar niet zo... Ze loopt er soms mee rond te sjouwen om ze vervolgens in een hoek te dumpen