Welke koffiebonen gebruiken jullie? Op internet heb ik gevonden dat de bonen van lidl heel goed zijn. Gebruik deze al een poosje maar wil wel eens andere proberen. Vind de koffie toch niet altijd even lekker. Heb ook een poosje Illy gebruikt. Heerlijke koffie! Kreeg destijds bij het aanschaffen van het apparaat een kilo gratis. Maar vind ze nu erg duur. Ongeveer 6 euro voor een blikje a 250 mg.
Hmm wij kopen graag Diemme Oro Bonen 1000 g bij Koffiecentrale Nederland 23/kg maar elke cent waard En in een goedkopere bui zijn de bonen van Hema en v&d ook prima. Verder koop ik weleens blikken Other - Espresso beans tin dark roast 400 gram organic - Australian Homemade Maar ik zag dat onze suup ze inmiddels niet meer verkoopt. Afrader: Ikea koffie
Wij kopen ze normaal gesproken ook bij de Lidl, op zich wel lekker maar we hebben laatst die van de V&D gekocht en die zijn toch echt veel lekkerder, wel duurder natuurlijk maar dan krijg je ook wat, ze hebben ook verschillende smaken, heerlijk.
liefst simon levelt ofzo maar gezien de hoeveelheid die er doorheen gaat toch uiteindelijk gekomen op de bonen van de lidl. Waren als best getest uit de bus gekomen op basis van kwaliteit. Dus niet eens prijs/kwaliteit verhouding. Ze zijn prima te drinken. Al blijft simon tich echt wel lekkerder
Zo zie je maar dat smaken verschillen! Laatst grote zak bonen bij v&d gehaald (de nomale en espresso) en ik vond het écht niet lekker... Maar ik vind de koffie bij la place ook niet te suppen