Ik ga overstag, ik geloof dat ik toch een smartphone wil. Ik heb geen abonnement, dus het moet een simlock-vrije zijn. Ik bel eigenlijk maar heel weinig, ik stuur wel geregeld een sms. En aangezien whatsapp dan (via wifi) gratis is, wil ik een smartphone die dus wifi heeft en waar whatsapp op kan. (Of kan dat bij elke smartphone?) Aangezien ik hem meer al hebbedingetje ga gebruiken dan als "belledingetje", wil ik er ook graag een cameraatje op hebben. (Misschien ook voorop om te facetimen of te skypen.) En ik wil hem graag via usb kunnen aansluiten op de computer, om de agenda te kunnen synchroniseremet outlook. En dat alles, als dat kan, voor niet veel meer dan een euro of 150. (Eigenlijk wil ik dus gewoon een goedkope iPod-touch waar je toevallig ook mee kunt bellen. ) Kan iemand mij een beetje op weg helpen? Want ik zie door de bomen het bos niet meer!
Ik ben zelf blij met mijn Samsung galaxy s plus maar de is wat duurder. Hiervoor had ik een Samsung Galaxy mini, die is rond de 120 euro en voldeed bij mij ook prima. Je kan er muziek op zetten en whatsappe. Er zat volgens mij ook een cameratje voor. Of hij lekker werkt met skype weet ik niet. Maar goed kijk eens naar de samsung modellen, die heb je van goedkoop tot duur.
Maar de iPhone4 heb je toch niet voor 150 euro? Op zich zou ik hem wel willen hoor, ik heb ook een iPad en ben toch wel een apple-fan geworden. (Met tegenzin, vanwege dat geklier met flash).