Bijna 50 tinten vrij uit en ik denk dat ik mijn nieuwe gewoonte om s´avonds lekker ontspannen te lezen ga missen . Heeft iemand tips voor soortgelijke boeken? Boeken die op 50 tinten lijken, maar beter of niet Wat kan ik ga lezen na 50 tinten?
google eens op het boek: vergeet het maar of vlucht in de nacht van Virginia andrews... of andere boekenseries van haar!
Ja die dacht ik dus ook, maar ik heb gehoord dat dat vrijwel echt hetzelfde is als 50 tinten, alleen andere personages. Maar aan de andere kant, als dat ook een trilogie is dan ben ik best blij . Dan kan ik mijn verslaving weer even voeren haha.
Productbeschrijving Hij is een arrogante en geslaagde zakenman die alles krijgt wat hij wil. En wat hij nu wil is dat Genevieve aan zijn duistere verlangens toegeeft... negentig dagen lang. Een sensueel verhaal van liefde, obsessie en zelfontdekking. Stouter dan 'Vijftig tinten grijs'! Die leek me ook wat eigenlijk... Maar dat is niet zo romantisch boek .
Ik neem ff een abbo, wil weer wat te lezen hebben na 50 tinten, heeft iemand verslaafd aan jou op de iPad en die m wil delen heel graag
om even in de 50 tinten te blijven: 90 dagen genevieve is echt een bizar slecht slap aftreksel! geen aanrader dus vanaf deze kant
90 dagen genevieve is echt een slecht boek idd. Verslaafd aan jou daarentegen is een heerlijk boek. Minstens zo goed als 50 tinten. Kan niet wachten op deel twee!
Is deel 2 van verslaafd aan jou al uit in Amerika dan? Zal er btw nog een boek van 50 tinten komen? Of is dat uitgesloten?
Deel 2 (begeerd door jou) komt bijna uit namelijk 13-11-2012 Deel 3 (verbonden met jou) komt 01-01-2013!!
Ben echt is een grijs gat gevallen na de 50 tinten boeken...haha. Heeft iemand "Verslaafd aan jou" als epub? Ben ook wel benieuwd naar dat "90 dagen Genevieve", maar als de ervaringen hier niet zo positief zijn.....
kun je die ook gewoon op de telefoon lezen (heb je ook een ebook app op) of zijn jullie bestanden echt voor ipad? anders wil ik verslaafd aan jou ook wel.....