Wat ligt er bij jullie in de box, 0-3 mnd.?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door missmamsie, 6 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb jayden zn mobile wat lager in de box hangen zodat ie erbij kan (woezel en pip)
    t boxspiraal doet ie niks mee (woezel en pip) en dan heb ik nog een pratende woezel en pip in zn box liggen daar brabbeld ie hele verhalen tegen. das zo gezellig

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    owja knuffel doekjes enzo doen ze in t begin helemaal niks mee asl ze t al vast houden is het per ongeluk en laten ze t snel los.

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb hier nu een soort speelkleed (gekregen van iemand) in de box liggen. Dat is wat kleiner dan de box zelf, met kussentjes aan de randen. Hierdoor heeft ze een beetje iets om zich heen liggen wat ze voelt ipv in zo'n lege box. Daar zitten ook van die stangen overheen (als zo'n activity centre) met ringetjes, en daar heb ik wat poppetjes/knuffeltjes aan gehangen. Ze begint nu namelijk een beetje rond te kijken, en kan dan echt die popjes aanstaren :D

Verder vind ze de box na 5 minuten stom, dus ligt er nog niets in qua speelgoed ofzo. Kan ze ook nog niets mee.

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Even een berichtje plaatsen, omdat m'n abonnement foetsie was :D

5. Haha, dat kan trouwens ook als je op onderwerp tools klikt en dan abonneren (staat bij ieder topic bovenin)
    Of wou je 'm gewoon weer uppen :D

6. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik had ook een zwart-wit-rood boekje tussen de spijlen van de box gedaan en dat was al vanaf dag 1 een succes! Hij leek er veel interesse in te hebben.
    Later zo'n ronddraaiende mobile boven de box, om naar te kijken en te volgen met zijn oogjes.
    Momenteel (4 mnd) is de boxspiraal favoriet(poppetjes die eraan hangen, vliegen alle kanten op) en hij begint nu met knuffellapjes te spelen. En de babygym, maar die staat niet in de box.

Verder heeft een baby zeker de 1e 3 maanden meer aan jou, je geklets en geknuffel dan aan speelgoed.

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hier niks anders in de box dan een mobile. En die 'ziet' ze nu sinds 2 dagen. Verder niks. Tutdoekjes is nog te vroeg en vastpakken doet ze natuurlijk nog niets. Onze hoofden boven de box zijn momenteel nog favoriet.:)

8. Is zo'n hangmatje wat voor in de box trouwens? Voor als ze nog vrij klein zijn.

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hier ligt niets in de box, de ramen zijn veel interessanter op dit moment ;)

10. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik heb er wat knuffels in liggen, maar meer omdat ik het zelf anders zo kaal vind... :) Mijn meiske zal het eh... een zorg zijn wat er in de box ligt, die is nog niet toe aan al te veel gedoe boven haar hoofd. Op ons zelf na natuurlijk, wij zijn entertainment genoeg!

Sowieso leggen we haar weinig in de box, eens per dag een tijdje. Dit omdat ze gewoon nog hartstikke veel slaapt en dat doet ze bij voorkeur in haar eigen bedje. In de box slaapt ze ook nog voornamelijk; ze is iig nog niet zo ver dat ze onderhouden moet worden door bewegende elementen.

Maar als ik zo lees wat iedereen al zo snel met hun kindjes doet aan spelen en afleiding, zal ik wel gewoon een saaie strenge mama zijn want ik vind het nog niet zo nodig op deze leeftijd... :D

11. 894hi

894hi Niet meer actief

zo een arm rammelaar vind mevrouw geweldig! gewoon een simpele van de hema . en een knisper uitje van de hema en een knuffel doekje koe achtig van de prenatal vind ze leuk om naar te kijken.

Sylvia Schouren-Kamps Profile - hyves.nl

Deel Deze Pagina