Zal vast niet de eerste topic zijn over dit onderwerp, excuses daarvoor, maar vraag het lekker toch Wat hadden/ hebben jullie klaarliggen in de box voor de mini?? Vandaag de box gezet en er ligt nu een knuffeltje en knisperdoekje en uiteraard een boxmatrasje in. Wil nog wel een boxspiraal. Het ziet er nu zo leeg uit, maar een overkill aan speelgoed enz wil ik ook niet, sowieso met het oog op evt kraamcadeaus. Hoor het graag!
Van tevoren had ik er nog niks inliggen, alleen een boxkleed. Volgens mij is het advies vaak max. 4 speeltjes tegelijk. Hier in het begin alleen de babygym er in gehad, die vond ze al vrij snel leuk. Momenteel speelt ze vaker met andere speeltjes. Meestal ligt er hier een speeltje van Lamaze in, knuffeltje/rammelaar, kubus en een knisperfiguurtje.
Haha dinges! Ook mooi! En origineel. Het cadeautje voor eronder zit nog in je buik begrijp ik?? Ja Lamaze heeft leuke dingetjes. Maar de richtlijn is 4 speeltjes dus, oke, dat is een goeie om mee te beginnen! Dank jullie ladies!
heb al werkelijk een legio aan knisper doekjes, rammelars en ander speelgoed spul. Ik heb dit allemaal in een ton naast de box staan. Op het moment alleen het boxkleed erin omdat de katten er nog aan moeten wennen en dan alleen het kleed vies kunnen maken. Straks gaat de box, als de kleine er is, op de hoogste positie en dan komt er een muziek mobiel boven te hangen, een paar speeltjes in de box - lees stuk of 4 a 5 - en dan voor de variatie af en toe verwisselen. Zou ik alles er in een keer in doen moet ik straks nog zoeken om mn kind haha, niet best!!
Hier in het begin alleen een boxkleed, baby en een deken. Verder eignelijk niets. Owjah, en in de hoek voor ons zelf een hele stapel spuugdoekjes. Handig om bij de hand te hebben. Pas na een maand/anderhalf speeltjes erin. Knuffeldoekjes vooral. Niet meer dan 5 geloof ik, ik vond het zelf anders al snel vol worden. Nu met een jaar, twee bakken vol met speelgoed voor in de box. Soms de ene bak in de box en dan weer de andere. Muziek mobiel met 4 maanden geloof ik. Hij vind hem nog steeds geweldig!! En begint al te dansen als ik er aan draai.
Hier ook boxkleed,Knuffeltje en een boxmobiel. Het lijkt leeg maar als de kleine erin ligt is hij mooi gevuld
In het begin niks. Pas met een maand of 3 als ze wat kunnen pakken heb je wat aan speelgoed. Tot dan is 'kijkspeelgoed' leuk zoals boxspiraal en mobile.
Hier komt het boxkleed erin, met de mobile erboven en boxspiraal eraan. Erin alleen een zacht knuffellapje en een speentje
In het begin had ik alleen een boxkleed en mobiel er hangen. Na ongeveer 3 maand kwam daar speelgoed bij. Vanaf toen vond hij de mobiel ook eigenlijk pas interessant. Waar nu mee gespeeld wordt: Boxspiraal Zachte kubus Bal met labeltjes en een belletje Varkentje met pluchen uitsteeksels Verder: Boxmobiel Aapje met muziek (alleen leuk om zo af en toe aan de poot te trekken haha maar wel heel bijzonder om naar te staren! haha) Rups met kleurtjes, knispers, liedje en meetlatje (nu niet meer zo in trek) 4 boxkleden (heb een sloperd haha altijd aan het schoppen)
Ons zoontje is nu 5 maanden en er ligt nu in: knuffelkonijn, een knisperboekje en een bal met allerlei franjes eraan, boven de box nog een mobile. Maar ik verwissel het speelgoed wekelijks, dan blijft het interessant. In het begin lag er niets in, alleen zijn knuffeldoekje en zijn speentje. Wij hebben een boxmatras en daarom een boxkleed. Dat gaat hij nu helemaal om zich heen wikkelen bij het rollen dus ik denk er over omdat er maar uit te halen en dan alleen op het matrasje te laten spelen. Hij hobbelt namelijk nu de hele box door zo. Ook een boxspiraal, maar die haal ik ook af en toe weg, ook voor de afwisseling.
Zo'n boxspiraal zal ik nog aanschaffen en verder gewoon wachten op cadeaus en tot ie wat ouder is.... Goed ide om af te wisselen ook!
Je kan ook een boxspiraal als kraamcadeau vragen! Leuk om te geven! Wij hebben nog niet zo veel voor de box, alleen de box zelf hebben we nu, maar die staat nog ingeklapt omdat we over een paar weken gaan verhuizen. Ik zat te denken aan een boxmatrasje omdat die me lekkerder lijken liggen, daarboven op een boxkleed (of 2 op elkaar ivm spugen), en dan iets van een boxspiraal (gekregen/gekocht tegen die tijd), een knuffeldoekje en een speeltje ofzo.
Wij hebben een boxmatras, boxkleed en mobiel. Nu staat er een grote Teigetje knuffel in maar die gaat eruit als baby er is.
Wij hebben er nu twee boxkleden inliggen op elkaar... Lekker 'dik', maar zodra de kleine er is gebruiken we er een per keer ( voor als de andere onder gespuugd wordt of viezig is ). Er hangt een boxmobiel boven en een muziekknuffel aan de boxrand. Een zachte knuffel en nu nog zijn/haar eerste schoentjes ( all stars ). Ook hangt er een dekentje over de rand om hem/haar in te wikkelen.
Wij hebben er niet zoveel in liggen, maar onze dochter is ook nog wel jong om al te 'spelen'. We hebben er nu een boxkleed in, zo'n boog met muziekje en lichtjes, en 2 houten ringen met belletjes.