wat ligt er in de box?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Gitster, 18 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Een boxmobiel hangt er boven, voor de rest hebben we een boxzak eraan met speeltjes. Ze doet er nog niks mee en ik houd van lekker opgeruimd.

2. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, eigenlijk nooit geweten dat je een boxmatras in je box zou moeten leggen. Is dat heel gebruikelijk? Heb dat bij de eerste helemaal niet gebruikt.
    groetjes,
    S

3. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Wij hebben gisteren ook een lekker dik matrasje gekocht.
    Lijkt me toch iets lekkerder liggen:)

4. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ik heb een boxkleed van jolein en een kleed van de winbra (die echt veel dunner is) eronder. Als je een dik box kleed hebt, heb je geen matras nodig

5. tuc

tuc Niet meer actief

ik heb wel zo'n onderding idd in de box. Wat stefanie zegt, er zijn ook dunnere boxkleden en dan is het best hard, bij een hele dikke is het niet nodig.

6. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Goede vraag, ik vroeg het me van de week af, en nu word ie gewoon gesteld in mijn eigen topic hihi...
    Heb even bij vriendinnen geinformeerd, maar iedereen heeft alleen boxkleed. Twijfel dus of ik wel/ niet een matras nog erbij zal kopen. Het is aan de harde kant, maar als niemand het heeft??? Die van Prenatal zijn ook vrij prijzig...Bol.com heeft er een van 20,- Had ook geprobeerd om een dekbed eronder te leggen maar dat was ook nix...Extra feecekleed???Maar heeft dat nut?

Ondertussen ligt er qua speelgoed ook eea in de box. Alleen nog geen boxmobiel. Wil de Duux BabyProjector dus mocht iemand recensies hebben hoor ik het graag!!!

7. Dametje

Dametje Niet meer actief

Bij ons ga ik er het een en ander aan knuffels in zetten omdat de hond eraan moet wennen dat straks niet meer alle knuffels in huis van hem zijn, hierdoor zet ik hem ook vrij snel op (bijna 2 a 3 maand van te voren), wat ik als boxkleed of matras doe weet ik nog niet, denk dat ik voor 2 boxkleden ga en geen matras.
    Boxmobiel moet ik ook nog naar op zoek, wil gewoon graag iets leuks waar ik vast wel een keer tegenaan loop :D

8. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Wij hebben een heel dik kleed erin, ook omdat ik het anders te hard en te koud vind.

9. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Ik heb van het weekend een boxmatras gekocht bij baby en tiener superstore voor 15 euro.

Deel Deze Pagina