Moederdagknutsels, boeken, pasjes die niet standaard in mn portemonnee hoeven, make-up, haarspulletjes, foto's, "speelgoed", condooms en nog wat troep.
Ah. .ok. Ik heb hier ook al het geluid uit, behalve de beltoon overdag. Lampjes en dingetjes ook uit. Ik dacht even voor de straling o.i.d. en dan was ik nieuwsgierig of dat werkte.
Erop; wekkerlamp, telefoons en als ik slaap mijn bril. Erin: volwassenendingen en in het onderste laatje waszakjes en mijn zoons lege toilettas.
Bovenop: lampje, soms laptop of iPad, fles water, rol wc papier, kristal dat was van vrienden hebben gekregen dat 'rust in huis' zou brengen. Vakje: boeken, buik-olie, fotoboekje met 'sexy fotoshoot foto's van mij', 3 horloges van mijn man Laatje: verdeeldoos met opladers voor telefoon, iPad en laptop. Zwangerschapstesten en 'massage-apparaat'
Alles wat in en rond om bed makkelijk en leuk kan zijn.. Afstandsbediening Drinken Wekker Lamp 18+ speelgoed en smeersels Medicijnen Telefoon Tablet Opladers Privé dingen
Hier kan er alleen iets op zet worden. En het enige wat er staat is een vetplantjes onder een stolp. En een klein leeslampje.
We hebben hockers Daarop ligt alleen de afstandsbediening voor de tv & afstandsbedieningen voor de rolluiken en 2 staande lampjes met een wekker
Nu niks, wij gaan verhuizen en verder troep. En aangezien mijn dochter een keer iets te pakken had wat niet voor haar bestemd is ligt dat ergens anders
Mijn oplader voor mijn horloge en hopelijk nog maar heel kort een thermometer, flesje alcohol plus wattenschijfjes. Wij hebben krukjes dus geen opbergruimte.
Een hoop zooi. Ik heb een kleine la in de grote la.. in de kleine la liggen de papieren van de kraamzorg nog, paar boekjes en paracetamol. In de grote la de zooi.
Hebben open nachtkasjes. Erop staat tegenwoordig iedere nacht een bakje appelmoes en een glas water klaar. Sinds we een kind hebben is de inhoud van het nachtkastje wat leger geworden.
E-reader, glas water, labello en een ketting die ik dagelijks draag liggen er op. In de lades liggen een nagelvijl, knippertje, oordoppen, wattenstaafjes en een doos tissues.
Wat zijn ze preuts hier zeg (beheer). Zijn gewoon normale woorden maar goed. Hier boek die ik niet lees. Drinken olie en in lade nog wat dingen die ik eigenlijk niet gebuik.