Hier ook geen nachtkastje, want de co-sleeper staat naast het bed. Maar daarvoor stond er een soort klein tafeltje, waar mijn telefoon op lag en evt een bekertje water en oorbellen (als ik was vergeten om ze in de badkamer uit te doen). En bij verkoudheid een pakje zakdoekjes.
Oef. Ik heb een klein kastje met twee laatjes. In de bovenste een pak billendoekjes, (Erin gelegd toen de jongste in ons bed een bloedneus kreeg ), een puzzelboekje, tampons (die liggen overal verspreid in huis) en soms oorbellen/armbandje/horloge. In het onderste laatje ligt massageolie voor mijn man zijn rug en een zalfjes voor als mijn jongste een allergische reactie heeft.
Hier gewoon tafeltjes.. bril schuif ik onder het bed,kan er niemand op gaan staan. Verder een groot verhaaltjesboek van dikkie dik en kikker.. Maar goed: WELK WOORD MAG HIER NU NIET????
Hahah nou flauw dat deze is aangepast!! Laten we met z’n allen onze speelgoedjes eens gaan beschrijven OT: op het nachtkastje een lampje, flesje water en een mandje met elastiekjes, wc-rol en creme. Erin: ‘volwassen speelgoedjes’ en troep dat eigenlijk allang weg had gekund!
Het was echt TE verschrikkelijk wat er in stond joh. Zo shockerend!!!! Ik moest een oxazepam nemen na het lezen ervan. Ik weet ze niet allemaal meer maar de ene was nog erger dan de andere. 1 ervan was: Ik hoop dat je stevig zit?!? Houdt je goed vast hoor, daar komt ie: Durf het echt bijna niet te zeggen maar ze zei dus......... Zweepjes!!!  Nu snap je natuurlijk wel dat dat niet kon blijven staan hè.
Ik ben dan juist weer nieuwschierig of het geen inspiratie is waarvan ik denk ja! dat moet nou echt toegevoegd worden aan m'n collectie! Hier ligt het nachtkastje vol spul bedenk ik me...Van haarelestiekjes tot condooms, massageolie, glijmiddel, lampje op batterij, oorbellen, kauwgom maar ook tijdschriften, schuifspeldjes en een reep chocolade! best een zooi haha
Paracetamol, leesboek,schrift,pen,brillenkoker,oordopjes,lader,zakdoekjes. Een boedah,fotolijst en een lampje
Ik heb eens gekeken, een jaarboek groep 8 van mijn zoon, een boek van Saskia Noort, een schroevendraaier, elastiekjes, zakdoekjes, bonnetjes van tig jaar geleden, handcreme, een spons, bodycreme, gebruiksaanwijzing van een tv die we al lang geleden de deur uit hebben gedaan en het meest opmerkelijke vond ik een thermostaatkraan van een verwarming.
Erop: lampje, oplader telefoon, een bh (die moet nog teruggestuurd worden, was toch niet mijn smaak), boek van mijn dochter, wekker Erin: massageolie, verpakking van m'n smartband, schroevendraaier, draagdoek en 'nog wat dingen'.
Erop: knutsel en cadeautje van zoon. Bodylotion, stekkerdoos, oplader, oordopjes en zetpillen Erin: boek, mn positieve zwangerschapstesten, speelgoed, condooms
En hele hoop rommel; half dode orchidee, die geen bloemen meer krijgt. Tampons, inlegkruisjes. Altijd een glas water. Een knuffelpoppetje, sieraden, m'n melkgebit, wat proefverpakkingen. De eerste speen van mn oudste. Er stond ook een lampje erop. Maar die viel om tijdens het stofzuigen en in 1000 stukjes, dus die lamp heb ik ook maar opgezogen. Mijn vakantiechecklisten. En in het onderste vakje nog wat spullen van m'n kraampakket.
Ik heb geen nachtkastje. Ik haat troepjes. Mijn man heeft een krukje naast bed (hip geval), en die ligt altijd vol met rommel uit zijn broekzakken, echt een loeihekel heb ik eraan. Ik gebruik oordopjes, die liggen in mijn kussensloop, de nieuwe in de badkamer. Water ga ik voor uit bed. Soms gebruik ik rennies, die liggen dan op de grond en ruim ik de volgende dag weer op. Zou niet weten wat ik in bed binnen handbereik zou moeten hebben behalve mijn kussen.