Bovenste lade; Strings, make-up reiniging doekjes, handcreme en gezichtscreme. Onderste lade; Volwassen speelgoed Nee mijn dochter speelt niet op onze kamer en komt al helemaal niet in mijn nachtkastje
Ik voel bijna de behoefte voor een nieuw topic: welk speelgoed is jouw favoriet? Ben benieuwd hoe lang die open zou blijven...
boeken, zakdoekjes, mijn wekker en mijn bril. In mijn lade ligt allerlei rommel eigenlijk: een batterij, een zaklamp (voor als ik niet kan slapen en wil lezen zonder mijn man wakker te maken). een boekenlegger die mijn jongste heeft gemaakt, de knoppen van de babybox (waarom in vredesnaam??? ding staat al jaaaaaaaren in de garage.) 3 pennen (ook al zo'n raadsel hoe die erin komen) en losse frutseltjes en rommeltjes.
Wij hebben achter het bed een grote lange nachtkast(je?) die even breed is als ons bed, met uitschuifbare kastjes aan de zijkant met daarin nog 2 plankjes. Erop: foto, lampje, kleingeld, elastiekjes, m'n mobiel, verlengsnoer (voor mobieloplader en lampje) en massage olie Erin: elektrische vliegenmepper en muggen spray, bij hubby z'n foon aangezien hij een draadloze oplader heeft en dat net een bouwlamp is, la de kast in schuiven en je ziet er niks meer van gelukkig. En hier en daar wat rommel dat ik vaak gewoon ff kwijt moet dat ik erop gooi als ik erlangs loop
Ik heb een open nachtkastje, wel 2 “verdiepingen” om dingen op te zetten. Bovenop staat een wekker, 2 moederdag- en een vaderdagknutsel van de kinderen, een speelgoedautootje, 2 zoogcompressen voor als ik ‘s nachts/‘s morgens vroeg moet voeden en mijn brillendoos. Als ik naar bed ga ligt mijn telefoon (die ik als wekker gebruik, de echte wekker gebruik ik daar niet voor, die staat er alleen zodat ik snel de tijd kan zien) er ook. Op de onderste plank staat een lampje, de afstandsbediening van de tv en die van het Apple-kastje zodat we boven ook kunnen Netflixen en condooms en glijmiddel.
Ricola pastilles, handcreme, elastiek, thermometer, pot met back-up pastilles Rituals bed-spray voor als de man des huizes zn billen laat kieren, Aloe vera gel + eczeemcreme
Keelpastilles voor als mn ricola op zijn en ik nieuwe vergeten ben Heb een tik dat ik periodes niet kan slapen zonder keelpastilles