heb er eigenlijk wel veel meer geluisterd vandaag Staind - It's Been Awhile (Video) - YouTube Disturbed-Down with the Sickness - YouTube Disturbed - Inside the Fire Official music video - YouTube ( zeer goed wel hard !) Understanding Evanescence - YouTube BlutEngel - Lucifer - YouTube Delain - Frozen - YouTube Metallica - Nothing Else Matters - YouTube Eminem - When I'm Gone - YouTube mijn muziek lijst voor vandaag .. ! onder de schoonmaak !
James Morrison - I Won't Let You Go - YouTube Mijn favo op dit moment.. Geweldige tekst.. Vooral dit stukje heb ik veel aan op dit moment: And if theres love just feel it And if theres life well see it This is no time to be alone, alone Yeah, I wont let you go And if your sky is falling Just take my hand and hold it You dont have to be alone, alone Yeah, I wont let you go
Children of Bodom - Children of decadence. Blugh, zo op de vroege ochtend. Mijn man luistert het nu op de computer.
De kids die lekker aan het spetteren zijn in bad. dat wordt dweilen zometeen want het lijkt wel een golfslagbad Ik zit er lekker bij met mijn ipad.