Wat lullig!!! HELP!!

Discussion in 'De lounge' started by Sisa, Feb 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Wat ik nou voor lulligs heb gedaan!!
    Ik had een shirtje gekocht op marktplaats, zou het geld 2 dagen geleden overmaken maar had toen de digipas niet bij me. Volgende dag niet meteen aan gedacht, 's avonds zit ik in een opruimbui alle mails te wissen en de dag erop zie ik opeens thuis het shirt al in de bus liggen. Ik dacht meteen, shit, moet het nog betalen! Maar heb alle mails gewist dus kan het reknr niet meer terugzoeken en de advertentie is inmiddels verwijderd op marktplaats! Voel me echt een oplichter en vind het zo rot, bah! Wat moet ik nou???

2. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    je opgeruimde mails zitten toch gewoon in je prullenbak?

x

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja ik zou eerst eens kijken in de prullenbak. En als je m echt niet meer hebt een oproepje plaatsen op MP, danwel een berichtje sturen aan MP dat je per abuis de mail hebt verwijderd etc... maar wel graag het verschuldigde bedrag wilt voldoen.

Maar er bestaat natuurlijk ook een kans dat de verkoper je nog even een mailtje stuurt met de vraag waar zijn/haar geld blijft.

4. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Al gekeken bij je verstuurde berichten?
    En misschien staat het adres van de afzender op het pakketje?

5. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    :) oja, ik heb hem :) Wat stom zeg!!
    Maar ja, ben een eerlijk mens, schrok me echt rot, je hoort en leest zoveel negatiefs over wanbetalers en nu was ik er even zelf eentje haha.
    Heb de verkoper gelijk gemaild! Bedankt voor je snelle reactie!

ps. deze kan bij het rijtje 'blunders' :D

6. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,050
    2,186
    113
    Brabant
    ik sluit me aan bij hopmarjanneke. wel lullig ja, maar snap dat je het niet expres hebt gedaan!
    Staat er geen afzender op je pakketje?

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nou gelukkig is het alweer opgelost. Kan me voorstellen hoe je je voelt hoor.

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja ja. zogezegd je mails gewist! nou vind het wel een hele goedkope smoes hoor. tssssssss.

hahahahahahahhahahaha!

nee even serieus. mij zou ook meteen de schrik om mn hart slaan hoor! had dan in paniek man gebeld en die had dan oook gezegd. kijk eens in de prullebak muts! maar fijn dat je het adres nog gevonden hebt. zou er anders ook een vreselijk gevoel van hebben. wij als eerlijke mensen he? haha

9. jonibra

jonibra Niet meer actief

Pff kan me voorstellen dat je je even lullig voelde...
    Zou ook echt iets voor mij zijn.
    Fijn dat het opgelost is.

Liefs mij

10. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    zat al te denken aan "gmail". wij hebben een gmail-adres, alles komt via outlook binnen en mocht je dat helemaal gewist hebben, kun je altijd nog via gmail.com in het archief je mail terug halen.

11. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

haha. plurkie! ;)
    Ik ben blij dat het opgelost is...

12. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    foutje moet kunnen ;) je hebt het toch weer netjes opgelost nu.

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Als ik zelf mijn mailtjes wis bij hotmail, dan ga ik daarna direct naar de verwijderde berichten om ze daar ook (definitief) te verwijderen. Dus in mijn geval zouden de berichten echt helemaal weg zijn geweest, maar gelukkig dat je het bericht nog in je prullenbak had zitten.

Kan me voorstellen dat het een rotgevoel gaf.

14. Happy

Happy Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,553
    0
    0
    Midden van het land
    Zoiets is mij ook een keer overkomen,schaamde me dood,maar gelukkig mailde ze me nog waar het geld bleef,ze moesten er wel om lachen stuurde ze terug,nou gelukkig maar,ik kon zelf wel janken haha

15. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Thanks Plurkie :D

En bedankt voor je lieve reacties, ik schrok me echt rot zeg, bah! Lief dat jullie me niet uitlachen, althans niet rechtstreeks haha :)

Share This Page