Mueslibollen met kaas. Gisteren aardbeien op van die witte crackertjes, had mijn zoon voor me gemaakt.
Salade van spinazie en rucola aangemaakt met olijfolie, groene pesto, kipfilet, cashewnoten en zongedroogde tomaten = de enige salade die ik met plezier eet.
Ik heb net een verse wafel gekocht. Maar eigenlijk heb ik nog honger . Ik heb nu een afspraak dus dan neem ik daarna wel een broodje of tosti oid.
Wat eten jullie (bijna) allemaal een lekkere en bijzondere dingen tussen de middag. Ik vind mijn mueslibollen al speciaal hoor, meestal zijn het gewoon bruine boterhammen met kaas, pindakaas of jam ofzo .
Oeps, te laat voor foto’s, eet net het laatste beetje op Ik had een bordje carpaccio met pijnboompitjes en rucola, twee cracottes met sandwichspread en pak zo nog een peer denk ik.
3 boterhammetjes, 2 met kipfilet en 1 met kaas. Geen trek in gezond, ik wil enkel zoet! Ongesteld en zo.
Het is al op maar.. in de auto 3 rijstewafels met chocolade om 12:45 uur. En net bij thuiskomst even een salade gemaakt van gewone sla, klein blikje tonijn, appeltje in kleine stukjes, handje in stukjes gesneden snoep tomaatjes, peper, en wat Zaanse mayo en ketchup erdoor . En koffie ! De eerste van vandaag t was op en ik moest dus eerst halen... heerlijk weer cafeïne in min lijf
Mjah deze ging best goed! Ik had laatst "eat lean" kaas bij de AH (tip vanuit weightwatchers) deze is zo niet geweldig maar smelt wel heerlijk op een tosti of in ovengerechten.