Maar dit keer dus met een beter gevoel. wel een beetje jammer dat ik in een andere auto moet afrijden dan ik gewend ben. Instructeur moest m inruilen en ik heb zo nog nét 1 lesje voordat ik moet afrijden. het ding reageert tien keer sneller op alles. ik ben heel benieuwd. Het moet nou toch potdomme lukken? Wish me luck!!
Succes...!! Ennuhhh ik heb hetzelfde gehad de lesauto's werden vervangen op de dag van mijn examen erg lastig maar daardoor lette ik nog beter op en ging het zelfs bijna perfect... 😊😊😆
Heel veel succes! Ik heb hem vorige week woensdag einselijk gehaald bij de 3de poging en het voelt echr heeeeeerlijk! Kan niet wachten tot ik hem maandag op kan halen. Hoop dat je zometeen een vreugdedansje kan doen!
Succes!! Hopelijk haal je hem deze keer zonder te veel zenuwen. Ik mag morgen op. Gelukkig wel in dezelfde auto .
Succes, heb er zelf 4 keer over gedaan, ik kan er gewoon niet tegen als iemand me op de vingers kijkt en dan geen commentaar geeft. brrrrrr...
Heb je post de vorige keer gelezen, hopelijk gaat het je nu wel lukken! Heel veel succes, zet m op, je kunt het!