Gisteren pasta salade met macaroni, tonijn, tomaat, bosui en mayo. Vandaag brood met cervelaat en sandwichspread.
Ik ga vanmiddag boekweit pannekoeken maken, mn zoontje is er gek op en ik vind ze ook heerlijk met een beetje honing
Wij hadden nog rollade over van gisteren. Die heb ik opgebakken en dan op een boterham met kaas, die dan zo lekker half smelt... Hmmm! Maar meestal gewoon een boterham met hagelslag en één met gestampte muisjes. Soms een tosti of gekookt / gebakken eitje.
Wat eten sommige mensen weinig zeg.. Ik heb een broodje kroket, een boterham pindakaas en een bak salade op.
Salade met tonijn, aardappeltje, gekookt eitje en een dressing van Griekse yoghurt, avocado, rode ui en citroensap.
2 bruine sneetjes brood met héél weinig smeerworst, omdat je eigenlijk maar smeerworst op één sneetje brood mag smeren en ik écht geen zin had in iets anders. Nou, als dít jullie geen inspiratie geeft, weet ik het ook niet meer!
Volkoren boterham met pindakaas, en twee met kipfilet, sla en een beetje turkse sambal (die gooi ik overal bij haha heeeet maar lekker)
In de blender een half pakje diepvries-rood fruit van AH, een sinaasappel, een banaan en 200 ml verse jus. Was een beetje geschrokken van de nieuwe groente en fruit richtlijnen dus probeer mijn leven te beteren