Omelet met groene linzen en een salade van tomaat, komkommer en wat kruiden. Eet sowieso altijd een salade of een groene smoothie. En ik ben altijd aan koffie-infuus
Luchtige Turkse broodjes uit de oven gevuld met gekruide aardappel en Turkse witte kaas met peterselie. We krijgen zondag bezoek voor de lunch en ik wilde deze broodjes vast gebakken hebben, ze zijn goed in te vriezen. Gelukkig was er meer dan genoeg om ze ook al vandaag te eten
bbq , hebben nog vlees over van gisteren en heb vanavond een avonddienst dus nu even tussendoor Eet vanavond dus een boterham...
Samen met mn dochter bij de V&D geluncht. 3 broodjes op een sateprikker met zelfgemaakte chips erbij. Alle 3 de broodjes waren verschillend belegd, geen idee wat er precies op zat maar we hebben wel zitten smullen
Die heb ik afgelopen vrijdag gehad, was erg lekker. Vandaag 2 roggebroodjes op, 1 met kaas en 1 met een beetje suiker. Heel fout, maar wel lekker. Daarbij een beker melk.
Ik ga heel laat lunchen (lees moet nog). Maar ga een maaltijdsalade maken voor vanavond en daar ga ik zometeen even lekker van snoepen. Broodjes kaas en een glas melk erbij. Oerhollands
stokbrood met rundvleessalade. niet het gezondste wel lekker!! en een glas vers geperst sinaasappelsap met een citroentje.
Zak cheetos... 😱 heel slecht maar met een ziek meisje had ik geen tijd voor wat anders.. En voor dat ik er erg in had was de zak leeg... Hihi