Ik ben qua drinken momenteel juist verzot op ranja...vooral citroenranja Ook 'gewoon water' doet het goed hier!
best veel vrouwen hebben geen trek meer in avond eten.. grappig, ik dacht, dat overkomt niemand.. k heb gelukkig niet heel veel honger, misschien komt het nog. maar iets echt lekkerder vinden heb ik niet
De dingen waar ik in het begin echt alleen maar zin in had, zijn nu dus weer de dingen die echt niet meer hoeven. Pizza, chocolade donuts/koekjes en kaas. Ben daarnaast juist meer dingen gaan eten. Avondeten waar ik voor de zwangerschap geen fan van was, eet ik nu juist wel meer. En dan vooral het hele aardappelen/groente/vlees verhaal. Ben er niet enorm verzot op ofzo, maar eet het wel. En het smaakt dan ook nog haha.
ik was altijd dol op vis, lust nog wel vis maar absoluut geen zalm,bha! Voor de rest lust ik gelukkig alles wel.
Vond eerst kwark lekker en doritos ook.. of de soort bugles van de lidl... krijg het nu niet meer weg!!! Waar ik wel helemaal aan verjunkt ben momenteel is vezel cornflakes met melk en suiker
ik vind gehaktballen nu echt niet lekker en ook kroketten zijn nu erg vies!(normaal heerlijk) en bloemkool stinkt en is ook niet lekker....en anders is bloemkool 1 van mijn favorieten! ik ben nu gek op softijsjes(mormaal niet geweldig) vooral van de mac zijn erg lekker en brood vind ik nu lekkerder dan de warme maaltijd...en nasi en bami zijn nu erg in de trek
Gebraden vlees kan ik echt niet ruiken.....dan hang ik direct boven het toilet... daarentegen wel heel veel zin in waterijsjes, die snoepjes van Haribo - en dan vooral kersjes - ketchup en paprikachips....tja....ohja...en snoeptomaatjes....heel veel snoeptomaatjes
bijna het enige wat ik nog lekker vind is frietjes en een frikandel.. dusss haha erg hoor, de rest smaakt me niet meer, heb 2 meiden 1 van 4 en 1 van 2, dus moet wel maar brrr krijg er de kriebels al weer van als ik er aan denk hihi!
Ieuwl, avondeten!! Pas sinds afgelopen week wordt ik niet meer zo misselijk van de geur, maar gekookte groente hoef ik ook echt nog niet! Grappig dat ik niet de enige ben . Ik hou nu heeeel erg van sandwiches en wit brood, mmmm, dat lust ik wel .
Hey meiden, Bij mij wisselt het nogal maar er zijn een paar dingen waar ik nu echt geen trek meer in heb en voor de zwangerschap wel: - water - thee - brood - aziatisch eten - patat en 'snackbareten' Wat ik meestal wel naar binnen krijg is: - optimel kwark - witte bolletjes met lightjam of hagelslag - fruit - meestal ook aardappels en groente En drinken is inderdaad zo lastig. Ik drink nu alleen nog maar Icethee zonder prik en roosvicee, maar dat gaat ook weer tegenstaan omdat er zo weinig variatie in zit
Erg herkenbaar allemaal!! Ik heb een zoontje van 6 jaar en aangezien mijn man niet altijd op tijd thuis is ben ik dus ook gedwongen om netjes te koken voor mijn zoontje. Maar het wordt steeds erger!! totaal geen trek in normaal gekookt eten, aardappels, groente en zelfs vlees doet me kokhalzen. Ook een kopje thee is een heel slecht idee. Koffie vind ik nu ineens best lekker terwijl ik dat voorheen maar zelden dronk. Water en vers fruit vind ik heerlijk en kan ik de hele dag eten, gelukkig maar
En ik maar denken dat ik een uitzondering ben hahahaha Ik lust bijna niks. Heeeel af en toe een pasta gaat wel, maar meer ook echt niet. Ik ben alleen met mijn dochter van ander half dus koken is een drama. Ze moet natuurlijk wel eten. Brood ben k geekkkkkkkkkk op.. het liefst eet ik heel de dag door brood maar helaas kan ik dit (wegens financiele redenen) maar beperken tot maximaal 1x per dag. Cornflakes vind ik ook heerlijk met melk en geen zoet er doorheen terwijl ik melk alleen echt niet door mn keel krijg. Aan het begin kon ik thee en rijstewafels niet weg krijgen. Dat gaat gelukkig nu wel goed.
Hier ook niet veel afkeringen van avond eten. Wel helemaal geen trek meer in uien of knoflook! OOk mijn vriend mag dit niet meer eten anders mag hij in de logeerkamer slapen hihi Ga er echt van over mn nek, al de hele zwangerschap! Verder wel enorme trek in gezond voedsel, fruit, groente en vooral laatste tijd Asperges, kan er zo een hele kilo van opeten iedere dag hihi Maar hou het maar bij 500 gram met gekookte aardappeltjes en dan lekker gebakken zalm erbij hmmm haha...
Ik lust geen spaghetti saus en geen gehaktballen meer. Alleen de geur ervan al, bah! Zoiezo gaat alle vlees er slecht in op moment, behalve snijvlees voor op de boterham, daar ben ik nu ineens gek op
Avondeten gaat nog wel... Maar dat kan nog veranderen natuurlijk. Wat ik op het moment echt niet meer wegkrijg en waar ik eerst heel dol op was: van die cherry/kers/snack tomaatjes... Brrr! De rillingen lopen ervan over mijn rug. Ze smaken echt heel anders...
avondeten is niet mijn favoriete. gezien het feit dat ik thuis ben, mag ik dus koken. met regelmaat sta ik te kokhalzen/overgeven bij de wasbak, terwijl ik kook. krijg ook amper wat naar binnen trouwens. vlees: was ik dol op! nu zijn de hondjes dol op mij, want hun krijgen de helft van m'n vlees. groeten: dingen die ik echt echt echt lekker vond, smaken nu nergens meer naar. dingen die ik so/so vond zijn lekker, maar na enkele happen ben ik er zat van en groeten die ik smerig vond, gaan redelijk maar ook met moeite. aardappels: ik begin er niet eens meer aan. pasta en rijst gaan een stuk beter, pannenkoeken zijn op-top! en brood, veeeeeeel brood. lekker met kaas en tomaat en wat sla, of hagelslag, abrikoosjam, gelderse worst, kaas en augurk, kaas en komkommer.... hmmmm (krijg spontaan trek) ik heb ook vlagen dat ik echt verlang naar patat. geen frikandel of wat anders, alleen patat. snoep/chips in mate.met drinken wil alles wel weer. ik kon een poos niet goed tegen prik, maar dat trekt bij. ben nog wel verzot op vers geperste sinasappelsap met mandarijn en citroen.
Ik heb ook de patat kick, had ik bij mijn dochter ook. Frikandel speciaal ben ik ookniet vies van. Die frikandellen is bij mij iets wat echt bij deze zwangerschap hoort.
Haahaha sommige dingen zijn echt herkenbaar! Op het moment zelf echt niet leuk, maar achteraf kan je er vaak wel om lachen (althans ik wel ). Aan t begin van zwangerschap totaal geen eetlust in combi met half misselijkheid, half soort hongergevoel, dus geen idee wat je nou moet (eten of niet en als je eet, wat dan!). Manlief kan geen ei bakken, maar heeft wel af en toe wat gekookt met mijn aanwijzingen, maargoed ik kreeg het toch vaak niet weg, totaal geen eetlust. Na 13 weken veranderde dat en kon ik veel meer eten. Nu alleen nog afkeer van vlees (vooral gestoofd vlees), gehakt en vis. Vooral als ik het zelf maak, als iemand anders het heeft gemaakt kan k het nog wel eten, alleen vis niet. Verder een periode gehad dat ik de hele dag zin had in fastfood en chips enzo, maar dat is nu ook weer veel minder.
Koffie! Dronk altijd cappuccino maar moet er niet aan denken zeg, bah.. Verder frituur, dat blijft nog uren in mijn maag en ga ik dan opboeren, verschrikkelijk. Veel soorten drinken lust ik ook niet meer. Ik drink alleen water en thee.. so boring!