Wat lust je echt niet meer nu je zwanger bent/ was

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fleur1, 14 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    Inderdaad koffie :-& en tot en met 9 weken smaakte alles zowiezo anders! Ik heb een siciliaanse overshotel vakkundig met mijn neus dicht naar buiten gewerkt :pale: wat rook dat smerig zeg!

Voor de rest kan ik me helemaal scheel eten aan manderijnen en van die zure beertjes en nog veel meer als het maar eten is =P~

2. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Lust eigenlijk alles nog wel. Vind alleen de chocolade van de Aldi waar ik eerder aan verslaafd was, niet meer zo.

3. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    He meiden,

Ik lust geen koffie meer en van geurtjes die met eten te maken hebben wordt ik misselijk. Erg moelijk koken dus. Gelukkig kookt mijn man vaak en als die er niet is, zijn er gelukkig nog magnatronmaaltijden.

Ik heb heel heel erg veel trek in de mac en heel veel zoete dingen.

Groetjes Lotte

4. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Bij mij verschilt het, het eerste trimester was ik zo misselijk dat ik niets nog graag at. Wel was ik soms verzot op mac donalds en frietjes, nu helemaal niet meer. Ik heb gedurende 3 of 4 maanden geen chocolade meer gegeten en dat terwijl ik er anders zo verzot op ben!
    Vanaf het begin doet vis en de geur ervan me kokhalzen.
    Ik eet nu wel meer fruit en drink meer melk dan anders.
    Heb ook wel een periode gehad dat ik zot was van zure snoepjes en augurken.

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

dat heb ik ook..

6. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Koffie! terwijl ik een echte koffie leut was, als ik nu alleen al de koffie ruik word ik misselijk...

7. Niet meer actief

Spekkies!

Je weet wel van die zoete dingen. Brutus (baby to be's werknaam) gooit ze er gelijk weer uit. Ziet er trouwens erg ranzig uit... yech.. niet meer doen dus! :)

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    koffie.. ieeeeeeeeee terwijl ik het nog wel lekker vind ruiken.
    en in het begin van de zw. kon ik geen vet eten verdragen, terwijl dat ik echt een patatbeest ben.
    gelukkig gaat dat nu een stuk beter
    ben trouwens nu helemaal weg van zuivelproducten...jummie

9. mom2be

mom2be Actief lid

30 jul 2007
    106
    0
    0
    Ik heb de hele zwangerschap nog geen gekookte aardappel gegeten. (gebakken vind ik ze wel weer heel lekker!)
    Wat ik voor de zwangerschap niet lekker vond was cola, sinds ik zwanger ben drink ik het liefst de hele dag cola, maar ik probeer het te beperken tot 2 glazen per dag.

10. matheo

matheo Lid

2 okt 2007
    64
    0
    6
    bediende
    Vroeger kon ik met gemak een halve kilo chocolade per dag naar binnen werken, nu maakt de gedachte alleen al me misselijk.
    Ook koffie kan ik niet ruiken, laat staan drinken, terwijl ik vroeger de hele dag door met een beker koffie in mijn hand rondliep.

Tja, baby's wil is wet :D

11. Hes2110

Hes2110 Lid

17 jan 2008
    49
    0
    0
    almere
    Kauwgom kan ik niet meer eten zonder dat ik er misselijk van word, en ik at een pakje van 12 stuks per dag (echt verslaafd was ik aan kauwgom), alleen de zoete kauwgompjes krijg ik nog weg!

12. Lara80

Lara80 Actief lid

20 sep 2007
    114
    1
    0
    Utrecht
    Kip! Alleen het woord al kon ik niet verdragen. Dat was wel alleen die eerste 12 weken; nu heb ik eigenlijk mijn "normale" voor- en afkeuren weer terug.

13. valhalla

valhalla Niet meer actief

Bier :( Voor ik zwanger werd vond ik het heerlijk, zodra ik zwanger was vond ik het echt ranzig. Nou dronk ik het zelf niet meer, maar mijn man nog wel. Echt, getverdegetver! Wat een ranzigheid!

De laatste paar weken wordt het minder...

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    chocolade... eerst kon je me eronder begraven maar nu... BLEGH

15. Vincel

Vincel Niet meer actief

chinees echt jakkie bah...terwijl het er normaal gesproken goed in ging, maar alleen de geur al.

Dat was vanaf het eerste begin al toen ik zelfs niet eens wist dat ik zwanger was...en nu is het nog erger...WIst pas vanaf de 6e week dat is zwanger was.

16. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Wij aten vaak pasta maar als ik nu alleen nog maar denk aan spaghetti/macaroni ga ik al haast over mijn nek.

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    vet eten

18. sarah

sarah Actief lid

10 jan 2006
    129
    0
    0
    zorgkundige
    hoi!

ik luste geen chips en geen prei meer, bij de gedachte alleen al kwamen mijn haren naar omhoog! greep wel meer naar zoetigheid.

groetjes sarah

19. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Koffie.

En juist bier vind ik als ik zwanger ben wel lekker ruiken, normaal niet, haha.

20. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    ik lust een hoop dingen niet graag meer :confused:

koffie, chocolade, koekjes, roerbakgroenten, vlees meestal ook niet, pizza (maar dat komt omdat ik dat een keer tijdens mn zwangerschap gegeten heb toen ik eigenlijk misselijk was), ananas en appels at ik bij t leven maar ben ik nu ook niet meer zo dol op

ik hou tegenwoordig wel erg van doperwtjes uit blik, perziken, stamppotjes en magere jus :p

Deel Deze Pagina