Inderdaad koffie :-& en tot en met 9 weken smaakte alles zowiezo anders! Ik heb een siciliaanse overshotel vakkundig met mijn neus dicht naar buiten gewerkt ale: wat rook dat smerig zeg! Voor de rest kan ik me helemaal scheel eten aan manderijnen en van die zure beertjes en nog veel meer als het maar eten is =P~
Lust eigenlijk alles nog wel. Vind alleen de chocolade van de Aldi waar ik eerder aan verslaafd was, niet meer zo.
He meiden, Ik lust geen koffie meer en van geurtjes die met eten te maken hebben wordt ik misselijk. Erg moelijk koken dus. Gelukkig kookt mijn man vaak en als die er niet is, zijn er gelukkig nog magnatronmaaltijden. Ik heb heel heel erg veel trek in de mac en heel veel zoete dingen. Groetjes Lotte
Bij mij verschilt het, het eerste trimester was ik zo misselijk dat ik niets nog graag at. Wel was ik soms verzot op mac donalds en frietjes, nu helemaal niet meer. Ik heb gedurende 3 of 4 maanden geen chocolade meer gegeten en dat terwijl ik er anders zo verzot op ben! Vanaf het begin doet vis en de geur ervan me kokhalzen. Ik eet nu wel meer fruit en drink meer melk dan anders. Heb ook wel een periode gehad dat ik zot was van zure snoepjes en augurken.
Koffie! terwijl ik een echte koffie leut was, als ik nu alleen al de koffie ruik word ik misselijk...
Spekkies! Je weet wel van die zoete dingen. Brutus (baby to be's werknaam) gooit ze er gelijk weer uit. Ziet er trouwens erg ranzig uit... yech.. niet meer doen dus!
koffie.. ieeeeeeeeee terwijl ik het nog wel lekker vind ruiken. en in het begin van de zw. kon ik geen vet eten verdragen, terwijl dat ik echt een patatbeest ben. gelukkig gaat dat nu een stuk beter ben trouwens nu helemaal weg van zuivelproducten...jummie
Ik heb de hele zwangerschap nog geen gekookte aardappel gegeten. (gebakken vind ik ze wel weer heel lekker!) Wat ik voor de zwangerschap niet lekker vond was cola, sinds ik zwanger ben drink ik het liefst de hele dag cola, maar ik probeer het te beperken tot 2 glazen per dag.
Vroeger kon ik met gemak een halve kilo chocolade per dag naar binnen werken, nu maakt de gedachte alleen al me misselijk. Ook koffie kan ik niet ruiken, laat staan drinken, terwijl ik vroeger de hele dag door met een beker koffie in mijn hand rondliep. Tja, baby's wil is wet
Kauwgom kan ik niet meer eten zonder dat ik er misselijk van word, en ik at een pakje van 12 stuks per dag (echt verslaafd was ik aan kauwgom), alleen de zoete kauwgompjes krijg ik nog weg!
Kip! Alleen het woord al kon ik niet verdragen. Dat was wel alleen die eerste 12 weken; nu heb ik eigenlijk mijn "normale" voor- en afkeuren weer terug.
Bier Voor ik zwanger werd vond ik het heerlijk, zodra ik zwanger was vond ik het echt ranzig. Nou dronk ik het zelf niet meer, maar mijn man nog wel. Echt, getverdegetver! Wat een ranzigheid! De laatste paar weken wordt het minder...
chinees echt jakkie bah...terwijl het er normaal gesproken goed in ging, maar alleen de geur al. Dat was vanaf het eerste begin al toen ik zelfs niet eens wist dat ik zwanger was...en nu is het nog erger...WIst pas vanaf de 6e week dat is zwanger was.
Wij aten vaak pasta maar als ik nu alleen nog maar denk aan spaghetti/macaroni ga ik al haast over mijn nek.
hoi! ik luste geen chips en geen prei meer, bij de gedachte alleen al kwamen mijn haren naar omhoog! greep wel meer naar zoetigheid. groetjes sarah
ik lust een hoop dingen niet graag meer koffie, chocolade, koekjes, roerbakgroenten, vlees meestal ook niet, pizza (maar dat komt omdat ik dat een keer tijdens mn zwangerschap gegeten heb toen ik eigenlijk misselijk was), ananas en appels at ik bij t leven maar ben ik nu ook niet meer zo dol op ik hou tegenwoordig wel erg van doperwtjes uit blik, perziken, stamppotjes en magere jus