Grappig er zitten echt dingen bij die ik heel lekker vind bij sommigen.. Ik heb best veel dingen die ik niet echt lekker vind ( frisdrank/ de meeste vleeswaren / boter op het brood ) niet zo veel wat ik echt niet lust. Dat is dan toch vaak vlees. Bij vlees ben ik vrij kritisch ik eet met name luxe vlees en gehakt en kip. Karbonades en spekrepen of worsten maak je me echt niet blij mee.. Vet van vlees vetrandjes of spek gruwel ik echt van.. Vis daarentegen lust ik zo ver ik het tot nu toe geproefd heb eigenlijk alles Groentes en fruit lust ik denk ik ook alles
Hutspot.. Vind ik trouwens ook niet echt lekker. Terwijl ik de ingrediënten lost best lust, maar door elkaar niet echt
Hè??? Volgens mijn schoonfamilie is dat officieel oneetbaar haha. Ze maken er wel jam van maar verder niks.
Paprika! Kan echt zo de pest in hebben als ik ergens een lekker salade voor de lunch ofzo koop en het rode dat ik aanzag voor tomaat blijkt paprika te zijn. Dan moet ik echt het hele bakje weggooien omdat die gore smaak dan overal aan zit. En het erge is dat mijn echtgenoot paprika's als snacks eet. Er ligt dus regelmatig zo'n in reepjes gesneden ding voor mijn neus. Verder geitenkaas en gorgonzola. Van dat laatste word ik al misselijk als ik het ruik.
Ik lust geen: - boter op brood - spinazie - vetrandjes aan vlees en vlees wat je moet kluiven - paprika
er is erg weinig wat ik echt niet lust! Ik hou niet van pannenkoeken, maar eet het wel Wat ik echt smerig vind is: - pindakaas - saté of hawaii schnitzel
Ben over het algemeen geen fan van aardappels, groente en vlees. Spruiten, broccoli, hete bliksem en snert krijg ik echt niet weg.
Koffie Zuurkool Gewone boter op brood Vetrandjes aan vlees De meeste wijnen Wit brood of die witte zachte bolletjes brrr.. Ik lust weinig beleg.. vooral qua vlees
Hahaha Hete bliksem ooit bij een vriendinnetje gegeten, zo'n vreemd gerecht. Klopte niet in mn hoofd.