Ik lust eigenlijk best veel. Maar wat ik echt niet lust is vis. Brrrr ik vind het ook echt ontzettend stinken. Ik heb er echt serieus moeite mee om langs een viszaak te lopen. Verder hou ik niet van olijven en geitenkaas.
Oh ik zie heel veel lekkere dingen voorbij komen! Wat ik echt niet lus is inktvis en hutspot. Brrr... Overige stampotten vind ik ook niet lekker en eet ik dus ook eigenlijk ook nooit, maar hutspot krijg ik gewoon echt niet weg. Ik merk trouwens dat ik de structuur van het eten vaak grotendeels bepaalt of ik iets lekker vind of niet. Aardappelpuree vind ik bijv. en heel nare structuur/mondgevoel geven.
Champignons spruitjes en witlof. Bah. Heb van dat laatste een keer in mijn bord overgegeven omdat mijn moeder zei dat ik het op moest eten.
gewoon een glas melk! Getsie dat vind ik zo vies! Verwerkt mag wel en yoghurt etc mag ook. Gorgonzola vind ik ook echt vies. Verder vind ik dingen eigenlijk alleen minder lekker zoals veel soorten vlees of gekookte witlof. Maar ik eet het allemaal op zich wel!!
Karnemelk, griesmeel pap, Brinta, chipolatapudding...ga er echt van kokhalzen! 😖 En verder witlof, erwtensoep, bruine bonen soep en tomaten. Ik heb een gruwelijke hekel aan tomaten. 😅 En al die vette vlees soorten zoals speklappen, slavinken en zo...gatver. 😝
Dat komt omdat geitenkaas naar kinderboerderij smaakt hihi. Ik vind het ook echt smerig! En speklappen.....brrrr
Melk lust ik niet zo, alleen als het ergens in zit. Ik lust Alleen witvis geen andere vis. En ik lust geen nootjes en pindakaas
Ik heb niet veel wat ik echt niet lust, wel veel wat ik niet echt lekker vind. Wat ik echt niet lust is gorgonzola, blauwschimmelkaas, oesters, orgaanvlees als in gebakken lever en hart, bananenstoofpot (Antilliaans gerechts), pom (Surinaams gerecht) en vlees waar zo'n flubberig randje vet op zit. Alleen de gedachte aan een sukade lap met een randje vet alleen al ga ik van kokhalzen
pindakaas (de structuur is het vooral) , ananas, orgaanvlees, geitenkaas, schapenvlees, blauwschimmelkaas.
Oesters! Echt ronduit smeris die dingen! Behalve als ze gegratineerd uit de oven komen.. Rode kool is ook geen favoriet Verder ben ik net een kliko en lust ik echt alles