Ik lust echt geen melk , vanaf dat ik een jaar ben vind ik dat echt vies. Wel alles waar melk in zit. Ik lusten echt geen vis. Wij aten dit vroeger thuis ook nooit omdat mijn vader het echt niet lusten. Mijn moeder nam het sltijd met uit eten alleen. Mijn vriend is een enorme vis liefhebber en ik ben het door hem gaan eten. Nu lust ik vrijwel alles wat niet 'visserig' smaakt. Bijna alle witvissen lust ik dus wel. Gamba's als ze klein zijn en alleen thuis gemaakt. We eten nu elke week wel 1 of 2 keer vis En rode pasta saus vind ik vies. Voor de rest lust ik eigenlijk wel alles. Sommige dingen vind ik wat minder maar echt vies nee,
Ik vind een aantal dingen niet zo lekker maar wat ik echt niet eet zijn spruitjes, heb ze al zo'n 30 jaar niet gegeten en ga het ook niet meer proberen...de gedachte alleen al
Op witvis na lust ik echt geen vis.. Als ik het alleen al ruik bah. Orgaanvlees en bloedworst... baaaaah
Stamppot! Mijn moeder kookte het zo vaak vroeger en ze dacht dat ik geen groente lustte, maar het blijkt de combi van gekookte aardappelen met groenten te zijn brrr die structuur! Ik ben dol op groenten maar nooit icm aardappel. Die lust ik alleen gebakken of gefrituurd.
Kokos. Alleen de gedachte al!. Sommige mensen hebben dan ook vab die vieze kokosgeur op hun hele lijf. Bahbahbah. Verder lust ik eigenlijk alles wel.. of nee 1 keer heb ik wat gegeten in de sushi wat ik echt niet lekker vond, ben toen naar de wc gelopen want moest er gewoon van kokhalzen
Alle soorten vis (uitzondering lekkerbek en kibbeling). En sinds mijn laatste zwangerschap is mijn eetlust ook erg veranderd. Zo at ik eerst nog weleens noodles of cup a soup. Nou ik ga al over mijn nek als ik aan de geur denk. Alleen de smaak chinese tomaat kan ik drinken. En verder hou ik niet zo van aparte dingen zoals zeewier. Oh en tongenworst heb ik nog nooit geproeft maar ik werk achter de kassa en zie dat regelmatig voorbij komen. En ik vind het zo goor dat je gewoon tongafdrukken ziet, krijg dan ook altijd kotsneigingen. Er zullen vast nog meer dingen zijn maar daar kom ik zo niet op.
het enige wat ik me zo kan bedenken wat ik echt niet lust is wijn en olijven. verder zijn er wel wat dingen die ik niet zo lekker vind maar wel zou eten als het voor me neer gezet wordt. ik probeer iig wel alles.
Vlees.... Of als ik eerlijk ben, het ruikt super en ik denk dat bijvoorbeeld een Hema-worst best lekker smaakt. Maar ik kan het niet los zien van het beestje wat het ooit was. Voelt voor mij hetzelfde alsof ik een mens zou moeten eten. Niet bedoeld om vegetarisme te evangeliseren, iedereen moet het lekker zelf weten. Maar ik had het al van kinds af aan. oh, en okra. Maar volgens heb ik dat gewoon verkeerd klaargemaakt. Het werd heel slijmerig, alsof je een rauwe slak at 😖
Er is maar één ding wat ik echt niet lust en dat zijn rauwe tomaten. Blegh, ik probeer het elke keer weer, maar ik krijg het bijna niet weg. Ik lust ze wel gewoon gebakken, in een saus verwerkt, etc., maar rauw dus niet. En mijn kinderen hebben hetzelfde, die lusten ook echt alles, behalve rauwe tomaten.
Misschien allergie? Er zit een stofje in tomaten waar veel mensen een beetje allergisch voor zijn; dat stofje verandert als je de tomaten bakt of kookt. Mijn zusje en ik hadden het ook (zij meer dan ik), net als met groene appels. We konden niet echt begrijpen wat het was, de smaak was prima, maar het voelde niet lekker. Wat bleek, licht allergisch. Niks om over naar het ziekenhuis te gaan, trouwens. Gewoon net genoeg om het niet lekker te vinden.
Oh, echt een heleboel Wat de gebruikelijke dingen betreft; pindakaas (ik vind het al verschrikkelijk als m'n man en zoon dat eten ), witlof en bieten. Oh, en ik kan ook niet begrijpen dat mensen Filet Americain eten, haha. Die substantie.. Gadver. Ik heb helemaal geen problemen met vlees, maar ik vind dat er echt uitzien alsof er letterlijk een compleet vermalen beest in het bakje zit