Alles in de richting van spek,speklappen, reuzel, knabbelspek vind ik echt gaaaaadver. Word al misselijk als ik het in de winkel zie liggen. Verder alles met een kunstmatige banaan of aardbeiensmaak in bijv ijs, vla, pudding etc. Bah. Lust wel gewoon banaan en aardbei hoor. Met witlof, spruitjes ed doe je me ook geen plezier maar dat eet ik wel gewoon. Verder eet ik echt alles wel. Ook veel dingen die ik hier voorbij zie komen zoals lever, olijven etc etc. Lust wel veel wat dat betreft.
Lust alles wel vind niet alles even lekker Maar wat ik echt van over me nek ga zijn champignons en alle andere paddestoelen allergie
Ik word heel misselijk van selderij bleh. En potjes groente lust ik echt niet zoals sperzibonen uit pot of bieten. Vers wel.
Ben een lastige eter. Maar wat ik echt goor vind zijn spruiten jak.Peen en uien jak. Ben ook niet dol op spek. Ik ben dol op spinazie boerenkool jammm.
Ik lust echt niets waar kokos in verwerkt zit, laat staan verse kokos. Zelfs als iets naar kokos ruikt (luchtje etc) pik ik dat op en kan ik ook niet lekker vinden. Daarnaast vind ik zalm ook echt niet lekker, die smaak bah.
Wat ik echt weiger is macaroni die elleboogjes maakt niet uit hoe het klaargemaakt is. En mosselen. Heel soms als ik een paar dagen uit logeren ga met de kinderen, maak ik macaroni voor manlief, wil hij graag eten en hoef ik niet te gruwelen. Voor de rest lust ik best veel maar vind niet alles lekker en zal dat dan ook niet in huis halen.
Met stipt op nummer 1 orgaan vlees. als mijn man dat heeft gegeten dan krijgt hij serieus een paar dagen geen kus meer.. hij peuzelt met alle liefde schapenogen, schapenhersens, kippenpoten (echt die harde pootjes met nagels) en andere smerigheid op bij zijn moeder..