Wat lust je niet meer sinds je zwanger bent?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Salke, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelieve

Madelieve Lid

9 dec 2009
    83
    0
    0
    Ik lust geen kippensoep meer en macaroni en spagati!
    Alleen de gedachten maakt me al super missenlijk.

2. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hier geen koffie meer en chocola....nu was ik al niet zo gek op chocola maar nu word ik er misselijk van..

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik lust abosluut geen vlees meer BLEHH! Terwijl ik voor de zwangerschap liever 2 stukken had dan 1...

Nu heb ik ineens trek in pannenkoeken terwijl ik dat nooit lekker vond.. En veel vla;)

En de koekjes natuurlijk, chips en veel yogurt drink;)

Maar voor de rest lust ik bijna niks! hahaha

4. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Koffie hoef ik niet meer.

Ik vind cola wel lekker op het moment, terwijl ik dat (bijna) nooit drink!

5. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Ik ben in beide zwangerschappen anti anti anti tomaten geworden, echt alles wat ook maar enigzins met tomaten te maken had luste ik niet meer, werd er zo misselijk van dat ik al ging kokhalzen van de lucht brrrr
    Als mijn vriend spaghetti of macaroni wou eten kon die dat zelf maken, at ik bij mijn ouders en rond een uur of 8 probeerde ik ons huis weer in te komen (kokhalzend) maar was de hele avond misselijk van de geur die in huis hing!
    Uit eten deed ik ook niet omdat ik bang was dat ze met tomaten bezig zouden gaan..... hihi
    Zit je daar te kokhalzen in een restaurant......

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Vlees, getver wat is dat smerig. Ik kan het niet rauw zien, ik kan het niet bakken en niet ruiken. Ik ga echt letterlijk over mijn nek. Op weg naar de supermarkt zit zo'n Turkse donerzaak en als ik er voorbij kom moet ik kokhalsen.
    Bah wat vies. Mijn man bakt ook het vlees en ik ga dan in de verste kamer zitten zodat ik het niet hoef te ruiken.
    Is trouwens pas sinds een week of 2.

7. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Ik lust bijna niks meer! Ben de hele dag misselijk en houd bijna niks binnen. De weinige dingen die ik nog wel lust en binnen kan houden: water, vanille vla, danoontjes, broodpap, jonge kaas en rijst.
    Ik hoop dat ik snel weer wat meer lust!

8. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    uiensoep...pfff alleen de lucht al hahaha

9. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    vlees !!!

10. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Lus bijna alles en krijg ook verschrikkelijke honger als ik dit zo lees haha! Maar waar ik nu echt van over me nek ga ik brood met kaas en stukjes ei erop (GADVERDAMME!) Had ik gister dus genomen (was aan het werk) en heb het heeel snel laten liggen anders kwam alles eruit!

Vorige zwanerschap lust ik trouwens bijna niks meer. Maar ben nu vooral an de vette, zoete dingen. Dus patat en chinees komt maar op! Groenten gaan er ook in en aardappels ook (gek want dat luste ik nooit).

11. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Met stip op 1: koffie. De eerste paar weken had ik daar geen last van en dronk ik nog wel 1 of 2 koppen p/d, maar de laatste twee weken kan ik de geur niet eens meer verdragen, brrrrr. Vis hoef ik ook even niet meer, 't is geen afkeer, maar ik heb er totaal geen zin meer in.

12. bosbesje

bosbesje Actief lid

8 apr 2010
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normaal krijg ik geen genoeg van hagelslag op brood, nu eet ik het wel maar het staat me eigenlijk tegen.

Koffie drink ik nooit maar de geur van koffie, normaal zo lekker! Nu ga ik ervan koren. Ik vind het nu naar narcosemiddel ruiken :( Echt heel vies.

13. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Koffie, kan er wel tegen als ik het ruik, maar moet er niet aan denken om het op te drinken.

Alles waar kruiden op zitten, BAH!!!

Verder heb ik juist wel veel zin in zoete dingen, vooral slagroom.

14. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    pfff zal lastig worden als ik de geur van koffie niet zou kunnen uitstaan....werk bij douwe egberts hahahaha

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Koffie kan me nu gestolen worden.
    En haring. Normaal kan je me daarvoor wakker maken, maar ik moet er nu echt niet aan denken!

16. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    normaal vond ik zoet wel lekker maar nu heb ik weer liever zuur.
    dronk wel cola maar nu liever appelsap... liters.. en normaal eigenlijk nooit.sinasappelsap krijg ik niet meer weg!! krijg het zuur als ik het al ruik.bah!!

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

eens in de 6weken haal ik een makreel voor me pa en mij...
    hij maakt hem altijd mooi schoon en verdeelt het...
    ik wers ineens zooo misselijk...heb er niets van gegeten. (had me pa ff mazzel)
    hierdoor had ik een gevoel van ik ben zwanger...volgende dag testen en ja hoor!!!
    Nu zijn we bezig voor een tweede en loop ik telkens even bij de visboer naar binnen haha

18. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Heb helemaal geen behoefte meer aan zoetheid. Bah!
    Wel veel melk en rooibos thee... ow en vette hap, maar die valt slecht...

19. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Sinds een week heb ik het idee dat niks me meer smaakt.

Drink normaak heel veel thee, nu 1 mok op op een dag.
    Ben normaal gek op alle varianten pasta en nu moet ik er niet aan denken om ook maar enige vorm ervan te eten.
    Brood smaakt me ook niet meer.

Hopelijk gaat het snel over. Nu eet ik vooral groente, aardappels fruit en yoghurt.

Wat nog wel smaakt is zoete snoep. Terwijk ik juist op wilde letten met snoepen omdat ik aan de zware kant ben.

20. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    1 week voor NOD al geen sigaretten meer! Bah :D Koffie is heel af en toe 1 kopje, maar dan heb ik ook weer meer dan genoeg voor 1 a 2 dagen. Koken is echt een drama hier. Ik walg van kookluchtjes, maar heb zo'n zin in zuurkool!!!

Liefs,

Sam

Deel Deze Pagina