koffie hoef ik ook niet meer, een paar dagen voor testen al koffie op t werk door de gootsteen gespoeld! Verder moet ik er niet aan denken een gebakken ei te eten maar eet ik wel veel eiersalade..
Ik moet sinds 5 weken geen thee meer. Als ik thee drink heb ik de rest van de dag een hele vieze smaak in me mond.
Ik krijg brood echt niet meer weg. Probeer van alles: geroosterd, als tosti.... maar helaas, het staat me zó tegen! Van mn vriend mag ik wel lief zijn voor mezelf. Dus wat vaker bolletjes en afbakbroodjes. Al staan die laatste ook een beetje tegen. Vruchtenhagel kon ik ook altijd wel eten, maar ook daar nu geen zin meer in. En eigenlijk eet ik zowiezo een stuk minder nu. Heb gewoon echt geen trek. Moet mezelf dus verplichten om te eten. Eigenlijk gaat alleen avondeten er echt lekker in, dus misschien worden het hier wel 2 warme maaltijden per dag de komende tijd
Ik heb eigenlijk al vanaf mijn eerste zwangerschap vorig jaar dat ik cola heel smerig vind (terwijl ik er vroeger liters van dronk) het smaakt naar aftershave later kwam ik erachter dat het door de koolzuur kwam, want ik heb het ook bij de 7up. Verder heb ik nog niet echt dingen die me niet smaken, ik ben wel al een paar weken in een verse fruit bui (kan zo een hele bak druiven weg eten)
Koffie staat dus wel bij meerdere bovenaan als "nu even niet.'' Bij mij ook hoor. Eerst, op werkdagen, zeker 2. Nu hoog uit 2 koppen in de week omdat ik het voor mijn gevoel dan echt nodig heb qua vermoeidheid. En nu ik er over nadenk. Ik heb ook echt al weken geen zin meer gehad in chocola!!!!! Niet dat ik dat vaak at maar ik had daar wel wekelijks trek in...
ik lust mn avondeten niet meeer.. getver ik word echt altijd rond avondeten misselijk en krijg geen hap door me keel!!
mmm, eigenlijk niks wat ik niet meer lust volgens mij. Heb alleen een paar weken wat meer zin gehad in hartige dingen op brood, terwijl ik normaal vaak alleen hagelslag en dergelijke wil 's ochtends. Maar eigenlijk is die periode ook wel weer voorbij!
Witte druiven. Ben er gek op maar vind ze nu echt smerig! En gebakken ei hoef ik ook ff niet meer. Vriendlief was net aan t bakken maar ben er bij weg gelopen. Bah die geur!
Ik ben vorige week onwijs ziek geweest, toen wilde ik niks maar merkte als ik wat at dat het beter ging...............maar het ging er met tegenzin in!!!! Nu word ik einde van de middag eng. Gister bloemkool gegeten maar veel heb ik er niet van op. Kon de vaatwasser niet eens meer inruimen want werd al eng van de geuren. Moet nu geen vette troep enz ruiken want daar word ik beroerd van
Hoi! Mijn lusten; sinaasappels, vla, tosti, broodje brie, heel veel water Wat ik niet meer lekker vindt: tomatensaus(word ik nadien erg misselijk van, vlees, koffie, thee(gaat nu alweer beter), sterk gekruid eten, thais en indonesisch enzo(vond ik eerder heerlijk!) Selma
Koffie is hier ook een bekende, vroeg toen ik nog niet wist dat ik zwanger was aan mijn man of hij de koffie ook niet lekker vond. Ondertussen kan ik het wel weer drinken. Macaroni met kaas, bleh, terwijl spagetti wel prima gaat. Dingen met kunstmatige smaken en frisdrank heb ik echt gemeden. Oh ja en kruiden, de bami en nasi waren ineens minder lekker. Tot ongeveer 14 weken ging het eten met lange tanden en was ik daarna enorm misselijk. Nam daarom regelmatig, hoe cliche, iets zuurs bij het eten. Augurk of artjar tjampoer ofzo. Nu kan ik weer gewoon eten en lust ik eigenlijk bijna alles weer. PCOmiep
Ik zie veel avonden op tegen het avond eten.... overdag eet ik gewoon alles en heb geen afkeer ofzo van bepaalde dingen maar zodra het avond eten er aan komt heb ik echt geen trek meer.... herkent iemand dit
Ik vind van alles niet lekker meer: koffie, thee, allerlei avondeten. Toch moet ik de hele dag door blijven eten, anders ga ik (gal) overgeven. Bleeeeeegh. Van mij mag het eerste trimester voorbij zijn!
chocolade, koffie (minder.. niet niet) brood van allerlei dingen eigenlijk. Ik moet echt kijken op het moment van wat ik lust en soms denk ik iets te lusten maar als ik er dan naar kijk draait mijn maag om ach ja.. hooort er bij
Ik lust geen patat meer boehoe... en als ik een beetje avondeten heb gegeten dan moet ik niks meer ruiken anders gaat het mis... Daarentegen een heleboel dingen waar ik van hou: -Snoepjes maakt niet uit wat -Negerzoenen -Koffie....! Dronk ik anders nooit... -Wentelteefjes -Chilli con carne als ontbijt op brood :S...
Ik luste geen valess meer, at dat normaal altijd. Gatver ging er echt van over mijn nek. Eet het nu nog steeds niet. Het idee alleen al. Heb er echt een fobie aan over gehouden haha
Hier staat het eten me nu gewoon totaal tegen Maar als ik niets eet wordt het alleen maar erger, dus heb nu zo ongeveer een cream crackers en fruit dieet, haha. Ik hoop zo dat dit heel snel voorbij is. Deze week heb ik vakantie maar maandag moet ik weer werken en dan wordt het eten weer zo moeilijk (collega's weten nog niets). Op naar het 2e trimester, hopelijk is het dan weer allemaal normaal
Ik lus geen cervelaat worst meer tijdens de zwangerschap. Daarvoor vond ik dit erg lekker op brood. Alle meiden geniet van jullie zwangerschap. Groetjes Sabrina