Hoi allemaal! Lang geleden dat ik hier een berichtje heb geplaatst! Onze zoon is inmiddels 14,5 maanden. Hij heeft borstvoeding gekregen. Hier ben ik een kleine 10 maanden geleden mee gestopt. Nu heb ik sinds vrijdag ineens "last" van een melkachtige vloeistof uit mijn tepels. Ik heb vanochtend de doker(assistente) gebeld, en zij dacht gelijk aan hormoonsverandering. Zou je zwanger kunnen zijn? Ja dat kan, maar dan is het nog heeeeel pril. Ik kan pas zaterdag testen. Ze vertelde me dat, als ik van het weekend negatief zou testen, ik weer moest bellen. Ik ben benieuwd waarom er dan ineens weer vloeistof uit mijn tepels komt? Hebben meer meiden dit gehad misschien? Ik merk duidelijk een hoop veranderingen aan mezelf, net zoals bij de eerste zwangerschap. Het is niet echt gepland, maar wel zeer gewenst! Ben benieuwd hoor.....
Vreemd hoor.. wie weet! Nog even volhouden tot zaterdag dus! Ik heb er zelf trouwens geen 'last' van. Heb 14 mnd BV gegeven, nu weer zwanger, maar geen lekkages
Ja gek toch? Dacht inderdaad dat er pas in een later stadium vocht uit je tepels kwam... Ik denk ook niet dat ik zwanger ben hoor. Maarrrr...wat is het dan wel?? Heel vreemd...
Ik reageer niet vaak, maar wilde dit toch met je delen. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, t kan tenslotte van alles betekenen. Maar ik was nu 5 maanden gestopt met bv geven, en 1 week na mn eisprong had ik ineens melkverlies. Geen grote natte plekken hoor, maar duidelijke druppels als ik bijv in mn tepel kneep. Na mn NOD een test gedaan, en ja hoor, zwanger! Ben nu 7,5 week zwanger. Je hoort t niet vaak (kon er zelf niks over vinden) maar bij mij was het dus een teken dat ik zwanger was. (al durfde ik daar voor mn NOD absoluut niet op te rekenen...)
Hoi, Wat spannend voor je zeg! Je kunt bijna niet meer wachten zeker.. Ik weet wel ( niet om je nu van je roze wolkje af te praten) dat mijn moeder het na de zwangerschap is blijven houden. Heel raar... Die heeft jaren na de geboorte van MOI,soort van afscheiding uit haar tepels gehad. Het was wel zo, als ze er echt in kneep... dat er melkachtig spul uit kwam. Dokter adviseerde niet meer in knijpen haha, kon er geen verklaring voor geven. Heeft mijn mams altijd raar gevonden, maar dus niet meer gedaan... Geen idee of het nog zo is, denk het niet meer... Wat vind je er zelf van, mocht het wel zo zijn ?
hallo ik wil dit ook even delen. Ik heb een dochter en ze is op 13-01-2009 geboren ik heb 4 maanden borstvoeding gegeven.. Zins een week heb ik ook last van lekkende borsten..ben bij de verloskundige geweest en die hebben een extra test gedaan en die gaf negatief aan ik zit ook met de vraag hoe dit kan ik heb het bij me beide borsten..
Hey! Bedankt voor jullie reacties! Tis gewoon heel raar dat ik er 10 maanden geen last van heb gehad...en nu ineens wel! Wel "fijn" om te lezen dat ik niet de enige ben die dit heeft. Of ik zwanger ben...tsja dat zien we van het weekend wel. Ik zou het in ieder geval superleuk vinden! Maar als het niet zo is, is het geen drama hoor. Groetjes!
Nou meiden...ben vandaag ongesteld geworden, dus helaas niet zwanger. Wel ben ik benieuwd waar het dan wel aan ligt! Maar goed, 1 optie is dus in ieder geval uitgesloten! Groetjes!