Zo, zal ik dan ook maar eens even een lijst neerplempen? Ik denk dat het wel meevalt, er zijn dingen die ik echt niet lust, maar er zijn ook dingen die ik gewoon niet wil eten omdat ze me niet lekker lijken. Wat ik niet lust: champignons speklapjes bruine bonen doperwten tot snot gekookte groente (worteltjes die je kan opzuigen enzo) spruitjes hachee hutspot Wat me niet lekker lijkt en wat ik dus niet eet: orgaanvlees schaal en schelpdieren babyvlees (lam, kalf etc.) allerlei soorten schimmelkaas (behalve brie )
Wat groentes en fruit betreft, lust ik eigenlijk wel alles. Aardappelen en graansoorten ook. Ik ben niet zo'n moeilijke eter, wel ben ik kieskeurig in wat ik eet. Vooral wat vlees betreft, je zal mij geen orgaanvlees zien eten (zwezerik, niertjes, hart). Bepaalde vissoorten vind ik ook niet lekker zoals; paling, botervis of zalm.
Echt waar? Ik dacht echt dat ik de enige was want iedereen om mij heen vindt het maar vreemd dat ik dat niet lust haha.
Ik lust heeeeeeeeeel veel niet. Ben nogal een zeikerd met eten maar wat ik echt heel vies vind is boter voor op brood. Gadver krijg de kriebels er al van als ik het voor mijn zoon op een boterham smeer.