-Vis -bittere dingen,want dan kots ik me gelijk helemaal leeg! -spruiten -en van die salade's op toastjes.. -bieten blegh.. Verder ff denken hoor!
* Zuurkool * uien * Orgaanvlees En eigenlijk nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer (ik lust echt heel erg weinig haha) maar dat zal ik jullie besparen
ik lus bijna alles wel. Behalve vissoorten als: gamba's, inktvis, mosselen,garnalen etc... En ik eet absoluut geen, konijn, duif etc.. Alleen het idee al.. brrr.
postelein, schaaldieren, orgaanvlees, wel smeerworst. Melk, yoghurt, pap Kaas op brood, gesmolten kaas dan weer wel bijv. op tosti of ovenschotel. Tomaten, Feta, een brie-achtigen Olijven
Ik heb dat een keer in scheveningen gegeten, en heb het in mijn servet gedaan. haha. Ik lust alle soorten vlees wel, maar op de een of andere manier proeft het te mals.. *kippenvel*
Mijn gruwel top3: 1. Champignons 2. Uien 3. Orgaanvlees en vlees met vetranden De rest gaat allemaal wel hoor
VIS! ik heb zeker een aantal soorten geprobeerd maar het smaakt allemaal zo "muf" (zelfs vissticjs vind ik niet te eten.) Verder ben ik ook geen fan van orgaanvlees, maar leverpastei/worst dan weer wel.
Qua avond eten lust ik bijna alles wel.. Tonijn of zalm door bijv pasta vind ik echt vies, terwijl ik het koud we lekker vind. Roggebrood vind ik ontzettend vies..