O jee, ik was de melk vergeten. Daar ga ik ook van kokhalzen. Gatverdamme wat vies. Lust ik wel als het verwerkt is in lasagnesaus, roomsaus of pannenkoeken..., maar pure melk? Yak!
Er zijn meerdere dingen die ik niet echt lust maar die ik wel zou kunnen eten. Het volgende krijg ik echter echt niet weg: olijven, mosterd. Vast nog een paar maar ik kom er nu niet op...
Ik ben echt een alles eter, van vlees, tot schelpdieren van spruitjes tot witlof. Ik lust echt alles.
OMG! Lieve schat, doe jezelf een lol en GOOGLE voordat je dit soort vragen stelt. Ik lust écht geen lever, geitenkaas en oesters. Voor de rest lust ik volgens mij wel alles.
Wat ik echt niet weg krijg is; gember, lamsvlees en karnemelk. Er zijn nog wel meer dingen die ik niet echt lekker vind, maar eet ze dan nog wel. Zoals gekookte aardappelen, blehhh.. met veel jus gaat het nog wel.
champignons met stip op nummer 1, als ik daarin bijt krijg ik echt een rilling vanaf mn hoofd tot in mn tenen karnemelk rolmops
Ja, de volgende keer! Ik had er nog nooit van gehoord. Blonde vraag van 2011 Tja, mijn man moest er enorm hard om lachen, haha. Ik stel nooit zulke achterlijke vragen.. (met uitzondering van gisteren!)
vieze dingen met enge ingrediënten. (balkenbrij enzo) maar van "normale" dingen: rozijntjes in warm eten, bleghhhh
Heb nog niks gevonden... Ik denk dat ik niet snel iets van insecten zou eten (gefrituurde vogelspin of sprinkhaan ofzo) maar verder... Maar misschien is het wel erg lekker? Wil nog eens oesters proberen die heb ik nog nooit gehad. Kikkerbilletjes en slakken al wel.. Hou niet van asperges maar wel weer aspergessoep.... GEK op allerlei stamppotten maar wortelstamppot loop ik niet zo warm voor. Maar absoluut niet lusten...neu... Zegt net iemand balkebrij...jeutje zeg dat heb ik al lang niet meer gehad.....