Wat lust jij nu niet meer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kiekies, 11 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    Water! Echt verschrikkelijk... Ik drink normaal flink mn 1,5 l op, nu moet ik mini-slokjes nemen op 0,5 l binnen te krijgen, zo goor!

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Thee! Eerste 16 weken kon ik geen kop thee zien! Nu word ik er niet meer beroerd van maar het smaakt me nog steeds voor geen meter. En ik krijg er verschrikkelijk maagzuur van.

Gek genoeg ben ik ineens gek op koffie! Neem nu elke dag heerlijk een kop terwijl ik meer een theeleut was en nooit koffie dronk.

3. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    kip6 van me McDonald's bleeee

4. smashbox

smashbox Actief lid

29 jul 2013
    220
    1
    18
    NULL
    NULL
    Voor mijn zwangerschap was ik gek op gebakken zalm, nu kan ik de geur niet verdragen. Nu ik niet meer misselijk bent gaat het beter maar in het begin kon ik alleen maar beschuit eten en melk. Mijn favoriete show is nu masterchef, heerlijk fantaseren over al dat eten zonder die misselijke geur.

5. Dottie91

Dottie91 Nieuw lid

11 jul 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey dames..
    Ik ben nieuw hier en hoopte dat iemand me kon helpen.. Slecht slapen,geen eetlust, veel stres , ivm bouwen van het huis .. Ik geniet totaal niet van mijn zwangerschap omdat ik alleen maar pieker waardoor je ook alleen ruzie krijgt in een relatie ben van mijn 1ste kindje in verwachting.. Wilde dit zo graag na 1 jaar en 4 maanden maar ik pieker alleen stres en ook de eetlust is weg .. Hebben meer dames dit gehad ?

6. Peachy

Peachy Bekend lid

26 nov 2013
    654
    0
    0
    Een hele tijd lustte ik geen pittige curry's meer! Inmiddels gaat dat weer prima. Wel merk ik dat ik meer naar zoete dingen neig, terwijl ik voorheen meer van hartig hield...

7. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vettige dingen stonden mij heel lang tegen in het begin. Begint nu pas weer beetje terug te komen, alleen shoarma....omg...als mijn vriend het alleen al oppert als idee kan ik al over mij nek gaan.

Andersom vla en melk...heeeeerlijk met al dat maagzuur. De koude caffe au lait van douwe egberst, yuuuummmmm en tonijn salade van Johma! :D Dat at ik met bakken tegelijk in het begin omdat het ongeveer het enige was waar ik trek in had.

8. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Groente,
    Fruit
    Aardappelen,
    Vlees
    Rijst
    brood
    crackers
    koffie
    water
    thee

ik lust veel dingen met melk en echt cliche, maar augurken gaan er ook goed in. Pasta gaat ook lekker trouwens. Ik eet wel elke dag, ook wat ik niet lust, maar dan overal maar beetjes van. 1x in de week een volle pan pasta en dan eet ik er weer wat reserves bij aan :D Ben tot nu toe ook nog niets aangekomen, wel 6 kg kwijt :p

9. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik had ontzettend zin in Macdonalds, maar werd me er toch misselijk van... Dat is inmiddels 20 weken geleden, maar ik hoef echt niet meer naar de Mac.
    In het begin stond bijna alles me tegen als het warm was. Het gaat nu stukken beter, maar de laatste dagen werd ik ineens weer misselijk van de macaroni en pizza?? Ik kreeg geen hap door mijn keel en werd er naar van. Bleeeeeggh.

10. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.801
    7.395
    113
    ik dronk elke dag zeker 2 liter groene thee, brr moet er niet meer aan denken.
    Ook frietjes kon ik wel 2 borden van op, nu heb ik na een paar frietjes genoeg op, en het is helemaal niet lekker.

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Dat heb ik dus ook, en ik mijn kinderen maar aanleren dat water het beste drinken is... ik krijg het amper weg, drink alleen melk en thee met melk :)

12. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Ik lust opeens geen perzik/perzik sap meer...vind hetal smerig ruiken
    voor de rest eet k bijna de hele dag door.. al ben ik na 2 hapjes vol hahaha iwmand amders ook zoiets?

13. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Lasagne smaakt me niet meer, maar verder kan ik alles goed weg krijgen ;)

14. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Alle pasta's!! Bah!

15. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Frikandellen :cool: de geur alleen al, bah..

En verder lust ik geen eten meer wat te sterk gekruid is.

16. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kip! Was ik gek op maar nu brrrr! Yoghurt ook met smaakjes lukt me niet! Voel me zo schuldig omdat ik ook bijna geen warm eten eet vind gewoon niet lekker nu. Pfff vermoeiend hopelijk gaat het weg allemaal!

17. samaa

samaa Niet meer actief

Alleen sperzieboontjes vond ik de laaatste 2x dat ik het at erg vies. Verder lust ik alles nog! Nu 10 wkn zwanger.

18. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Alles waar knoflook in zit, echt, niet te harden!

19. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

Pfoe dat is een hoop, niet zozeer dat ik het niet lust maar meer dat ik 3 dagen kotsend in bed lig als ik er iets van eet. En dan is het in mijn geval alles uit de frituur, chips, cake, worst, snoep en koekjes. Eigenlijk alles wat best ongezond is. Al ga ik van de geur van gezonde rode bieten ook over mijn nek.

20. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Pindasaus brrr

Deel Deze Pagina