Wat lust jouw kat allemaal? :D

Discussie in 'De lounge' gestart door Ikbenhetmaar, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    1 van onze katten eet ook echt alles..
    chips, tuc-ies, avond eten van ons, sla vind ze dan wat minder, maar rijst of aardappel, wortels vind ze ook erg lekker.. :D

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Onze katten zijn beiden dol op erwtensoep :D

En verder zijn populair: vla, slagroom, kaas. Je hoeft de kaas maar uit de koelkast te halen of je hoort al 8 kattenpootjes op de vloer terecht komen en de keuken instormen.

Eentje lust wel mijn lactosevrije melk maar geen kattenmelk, verwend nest.

3. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik heb een twee katen waarvan er 1 helemaal niks lust. Het enige wat ze eet zijn haar royal canin brokken en water. Water daar is ze helemaal gek op. Als ik de planten aan et water geven ben drinkt ze het liefst uit de gieter. :D

Wat helemaal grappig is als ik haar dan een keer een stukje kaas ham of wat dan ook wil geven en ruikt ze er een keer aan en maat dan een kokhals beweging:D. Moet er nog steeds hard om lachten als ze dat doet.

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Mijn kat eet spruitjes! Als ik niet oppas vreet ze me echt alles van mn bord!!!
    Doperwtjes zijn ook favoriet, en mijn kitten heeft chips en kroepoek ontdekt. Ow, en zij heeft ook mn Gerbera (2 lange stengels met bloemen en heel wat blad) plantje tot op de wortel kaal gevreten en vreet aan mn cactussen, waardoor ik regelmatig stekels mag plukken wanneer ze weer zielig bij me komt mauwen...

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat doet die dame van mij ook! Die moet ik ook altijd water geven met de gieter! (Dus uit dat tuitje van de gieter)

6. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Bij mij is de vraag: wat eet je kat niet?? :D;)

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Mijn HTK lust eigenlijk alleen maar brokjes en hij is gek van slagroom. Mijn vriend doet wel is het geluid na van een slagroomspuit en dan komt ie gelijk, hahaha...

Mijn Noorse Boskat lust bijna alles. Het leukste is als ik een appeltje eet. Dan komt ie naast me zitten en delen we het appeltje. Maar 1 keer heeft ie een slavink gestolen.
    Ik had twee slavinkjes gebakken, maar moest nog even op mijn vriend wachten met eten. Ging ff de keuken uit en er daarna weer in. En toen dacht ik: huh, waar is die slavink nou. Was de kat er dus mee vandoor gegaan, hahaha

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Passen jullie op met chocolade met katten en honden? Dat is voor hen hartstikke giftig.

9. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ja ik kreeg ook al grote ogen toen ik las dat een aantal katten chocolade eten. Dat is heel erg giftig voor katten en honden.

Onze katten eten ook heel veel hoor, chips, kaas, eigeel, sla, van alles. Oh en toen ik aardappels aan het schillen was laatst kwam ik erachter dat ze die schil ook lekker vinden.

10. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Tot voor kort hadden we nog 2 katten, nu nog 1. Ons oude bessie van 18 jaar hebben we moeten laten inslapen. Ze was mager, maar ze lustte werkelijk bijna alles. Favoriet was wel yoghurt of vla, slagroom, roomijs, rauw ei, van alles. Een enorme schooier in iedergeval. Onze andere (overgebleven) kat, eet niets anders dan de droge brokjes. Zelfs dat vlees uit een kuipje hoeft hij niet. Vind het stiekem we een beetje jammer dat hij eigenlijk alleen maar brokjes eet. Kunnen we hem nooit eventjes verwennen.

11. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Onze kat haalt ook voor bijna alles haar neus op. Zelfs voor die kuipjes vlees van Sheba. Alleen brokjes vind ze lekker en water. (en af en toe een kattensnoepje)

12. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hij is verzot op yoghurt, inderdaad chips mm zie hem altijd kwijlen in een hoekje als ik mijn bakje op eet hahah.

zoute koekjes, uitgekookte hart of lever wordt hij wild van en ja natuurlijk vis he vooral makreel, ik moet hem dan even opsluiten in een van slaap kamers anders heb ik een kat aan mijn benen hangen als ik de vis schoonmaak.. geef hem ook altijd wel wat maar hij kan dan zo vervelend zijn hahahah..

xx

tip voor katten die haast niets lekker vinden voer van de aldi,, is zo ranzig dat ze het lekker vinden hahah

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mijn katten lusten van alles, maar waar ze echt helemaal wild van worden is rookworst. Is vandaag maar weer eens bewezen. We aten boerenkool met een rookworst erbij en die beesten gingen half flippen. Ach ja, mijn eigen schuld, ze krijgen altijd een stukje en dat weten ze natuurlijk.

14. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Onze katten lusten ook echt alles! Niets is veilig hier in huis!

Laatst had ik een kop met cup a soup erin klaar staan. Het water was aan het koken... Dus ik kom in de keuken zat de kat de poeder eruit te wippen met zijn pootje en het op te eten :O

15. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    onze rode poes die lustte graag olijven en augurken, gek beest, helaas leeft ze niet meer.
    De poes die we nu hebben zit op dieet dus nu lust en pikt ze alles (zelfs de boterham met appelstroop van mijn dochter). Maar in principe krijgt ze alleen maar haar dure royal canin urinary brokjes (is al duur genoeg maar ja beter dan blaasontsteking)

16. tanja8

tanja8 Niet meer actief

onze poes lust erg graag komkommer en brocolli:)
    Ik dacht een tijdje... wat is er toch met die konkommer op het aanrecht gebeurd??? Maar dat bleek zij dus te zijn:D

Oh ja en kaas is ook fafouriet!

17. Pure

Pure Niet meer actief

Als ik mijn katten ander voer voor zet dan de brokjes die ze gewend zijn, willen ze niet eten.
    Maar ondertussen proberen ze wel koekjes en chips te stelen als dat op tafel staat ;)

18. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    mijn vriend had laatst kabeljouwfilet voor de katten gekookt, maar at moest afkoelen dus met deksel op aanrecht gezet en vergeten weg te zetten toen we eindje gingen wandelen. toen we terugkwamen stonden er nog 2 lege schaaltjes...

oja ze lust geen doperwten, verder alles wat we haar geven, ze is vreselijk schooierig.

19. zustertje

zustertje Niet meer actief

Onze katten krijgen alleen maar royal canin brokjes 2 keer op een dag en elke dag een paar snoepjes.
    Soms krijgen ze weleens een stukje vleeswaren of vis onze oudste kat is heeeeel erg kieskeurig en doet extra zuinig met haar eten haha.
    Onze andere kat heeft waarschijnlijk moeten vechten voor eten als ze nog maar denkt dat je naar de keuken gaat zit ze daar op je te wachten haha.
    Zij schrokt ook heel der bak leeg maakt niet uit hoeveel je erin doet. En daarna gaat ze zitten boeren en scheten laten! :$ Ze krijgen trouwens afgewogen hoeveelheden omdat ze anders te dik worden ze zitten in de herfst/winter altijd binnen.

20. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Onze poes lust ook bijna alles, melk, yoghurt, babyvoeding poeder wat er dan naast valt eet ze op, vleeswaren, slagroom en echt nog veel meer.

Deel Deze Pagina