:sick: Ik was al misselijk maar blegghh wat een vieze dingen lees ik. Idd: zult, spruiten, olijven, vis (behalve kibbeling ) , vetrand aan vlees iehhllllll, andijvie, augurken, ui, tomaat paprika Blegghhh Enz.
Japanse nootjes! *gruwel!* Van die oranje/witte/groene dingen die dat wel weer sonja bakker technisch ok worden bevonden. Ik ga er echt van over mijn nek. Laat ik nou net 2 van die zakjes uit het kerstpakket van mijn vriend en mij vissen :sick:
Ugh... I feel your pain, girl! Ik vind ze ook helemaal niets, die japanse zoutjes. Verder lust ik veel wel, maar met kokos maak je me ook niet blij. Kokosmelk in Thaise curry bijvoorbeeld verdraag ik tegenwoordig net, maar kokosser dan dat moet het niet worden.
japanse borrelhapjes ook niet echt een fan van. Verder houd ik niet van pure gember (in maaltijden vind ik het wel lekker) en haring kan ik echt niet hebben.
Vetrandjes aan vlees, IEUWK! Ik vindt het zo'n afknapper wanneer ik een lekker stukje vlees eet en ik proef iets glibberigs in m'n mond. Ik ben meteen bedankt!
Zo af en toe zie ik heerlijke dingen langskomen.. zoals kaas, spinazie, garnalen, olijven.. lekkurrrr maar voor mij is dit alleen heel erg vies: - nootjes (alle soorten en maten); - mandarijnen; - gorgonzola; - organenrommel; - draadjesvlees; - zuurkool; - bleekselderij; - kroket&frikandel ale: . Verder lust ik de rest wel, ben wel vegetarisch.
Sommige dingen die genoemd worden verbazen mij echt enorm: mandarijnen, peren, meloen? Heerlijk! Kan me bijna niet voorstellen dat je dat niet lekker zou vinden. Net als biefstuk, hoewel ik dat al beter begrijp (zeker voor de veggies onder ons). Erg grappig hoe smaken verschillen.
-geitenkaas! brrrr :sick: - lamsvlees! smaakt zoals het beest ruikt ik zeg altijd; net alsof je op de kinderboerderij zit te kouwen
Ik lust geen bier, koffie en 'gekke kaasjes' en van schelp- en schaaldieren moet ik niets hebben (nooit gegeten trouwens, maar het idee spreekt me totaal niet aan...)