Nog niet echt iets wat ik niet meer lust.. Wel weet ik als ik melk of chocolademelk drink ik spontaan enorm aan de race raak...
Waar ik echt niet aan moet denken: (gebonden) soep, champignons, schelpdieren, zalm, tonijn, pathe. Waar ik niet meer zo'n trek in heb: pasta bolognese, ragout, gekookte groenten. En dan heb ik nog een hele lijst van dingen waar ik wel zin in heb, maar waar ik maagklachten van krijg Gelukkig blijft er nog wel iets over hoor! Nog 7 weekjes en dan kan ik hopelijk weer aan de chips, ijs en taart
Cola light dronk ik echt veel en nu helemaal niets meer. Avondeten gaat ook met moeite. Vlees en bakluchten uhhhhggg. Verder kan ik tomatensauzen en tiramisu niet meer verdragen. Vreselijk maagzuur krijg ik ervan. Wat ik wel lust; liters melk, ananas, mandarijnen, bananen, een lekkere maaltijdsalade tussen de middag op mijn werk. Tosti's vind ik lekker, boterham met kaas en augurk of smeerworst. Hmmm... Ik kan echt dromen over spareribs, sateetjes, lekkere pasta's maar als het eenmaal voor me staat moet ik het niet. Gek he, je weet dat je het lekker vind maar toch zegt je lijf nee. 't Zal wel ergens goed voor zijn.
Chocola, Koffie, de geur van alcoholische drankjes kan ik al niet verdragen, sigaretten, oftewel, allemaal ongezonde dingen! Ik eet veel meer fruit en voor he eerst in m'n leven smaken gewoon gekookte aardappels en brood me prima!
Vooral koffie en avondeten! Groenten vind ik bijvoorbeeld heel vies allemaal terwijl ik het wel echt moet eten... Bleh. Champignons vond ik normaal heerlijk, die hoef ik nu ook niet meer. Zo nu en dan als ik brood ruik word ik er misselijk van! En vette dingen staan me tegen... Heel apart allemaal hé? Gr.
In het begin was dat toch wel koffie en cola! Nu drink ik wel weer koffie maar ik hoef alleen de cola maar te ruiken.. Blegh!
ik krijg patat niet meer binnen of aardappel in welk vorm dan ook en ben/ was een echte aardappel-eter in de oven/ frituren / gekookte ALLES ook geen chips meer vlees oof kip hoef ik ook niet te zien ik probeer wel maar als ik melk drink ben ik gelik misselijk, dus bye bye kellog's dit is wat er nu bij me opkomt maar helaas zijn het er veel meer even uithuilen hoor
Grappig dat ik champignons toch bij meerdere zwangere meiden terug zie komen. Ben ik dus toch niet zo raar als ik dacht. Wat een opluchting!
alle soorten kool, koolraap, rode kool, etc. blijft echt dagen nazeuren in mijn maag en keel, brrrr, nee dat hoef ik nu maar even niet
Koffie staat me nu wel tegen, dus dat laat ik lekker staan. Gister voor het eerst mn avondeten voor de helft laten staan! Verder nu helemaal verslaafd aan de bugles chips
Voor m'n zwangerschap vond ik alles lekker en dan vooral zoetigheid en pasta's en nasi/bami, etc. En nu, ik lust totaal geen snoep en koekjes meer en al helemaal geen pasta's, nasi en bami meer. Ik eet alleen nog maar boterhammen en hollandse pot, terwijl ik daar voor de zwangerschap niet eens naar taalde. Ik vind het prima, vriendlief vind het minder gezellig dat we nu alleen maar aardappelen, vlees en groente eten..maar ja, het is niet anders. Hij mag ook absoluut geen gekruide dingen maken of eten naast mij anders ga ik kokhalzen, vindt het zo vies. O'ja en ei...oeoeoe, die lucht alleen al blegh! Hihi, lekker zeikerd geworden dus O'ja, ik ben "normaal"helemal weg van olijven maar nu, als ik er aan denk(zoals nu)krijg ik al een brok in mijn keel, echt zooo vies.
Ik at altijd zeer graag een geroosterd boterhammetje met een beetje boter en confituur, nu smaakt het mij aan geen kanten meer. Maar andere dingen smaken mij ook niet meer.
wat ik niet meer echt lekker vind is chips en andere zoute dingen. makkelijke maaltijden zoals pizza, patat en andere vette ongezonde happen vind ik ook niet echt meer lekker.
Hoi Ik drink sinds het begin van mijn zwangerschap geen koffie meer, word al misselijk van de geur. Ook chocolade hoef ik niet meer. Niet echt vies, maar ik vind het gewoon niet lekker meer. Verder zoet beleg op mijn brood moet ik ook niet aan denken. Dus lekker met kaas of sandwichspread, dat gaat er prima in. Verder geen veranderingen.