Wat lusten jullie niet meer sinds zwangerschap?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Assi, 17 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik lus nog precies dezelfde dingen,
    maar dan wel geobsedeerd door bijvoorbeeld broodjes roomkaas en mandarijnen voor een bepaalde periode. ik heb het idee dat mn lichaam op die manier aangeeft waar het behoefte aan heeft.

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Op dit moment lust ik eigenlijk nog maar heeeel weinig.... Het idee alleen al van warm eten keert mijn maag om. Ik hoef niet over te geven, maar ik word zo onpasselijk van het idee aan ete (of drinken) , bah... :(

3. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Ik het begin lustte ik alleen maar stamppotten. Vanaf ong de 13e week lust ik alles weer. Maar dan ook echt alles! Het liefst wel zo pittig mogelijk met heel veel knoflook.

4. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Voordat ik zwanger was kon ik rondeten in m&m's nu hoef ik ze nie meer te zien! Geldt eigenlijk voor alle soorten chocolade.

5. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik kan ook geen chocola zien!
    Blehh..

En nog steeds geen:

-koffie
    -avondeten
    -van thee krijg ik maagzuur
    -melk (niet zo lekker meer...)
    -groenten
    -vlees! echt een NO NO!
    -water uit de kraan

Ik kan overal misselijk van worden dus ben nogal kieskeurig.

6. shirley125

11 sep 2008
    91
    0
    0
    Amsterdam
    ik was echt chocolade addict, maar nu kan ik het echt niet meer zien, vlees daaraantegen heb ik altijd zin in :p

7. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    de eerste week vond ik zowat alles vies wat ik eerder helemaal geweldig vond. lastig met eten maar dat gaat gelukkig heel langzaam over. ik hoef alleen nog steeds geen chocola.

8. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Tot en met 11 a 12 weken vond ik ook bijna alles vies, maar begin nu weer alles lekker te vinden :D gelukkig!

9. LoLa1985LoLa

3 okt 2008
    69
    0
    0
    Leeuwarden
    ik heb enorme trek maar geen idee in wat alles staat me wel tegen wat ik in huis heb en kan ook niet bedneken wat ik wil eten! Ik ben ondertussen verslaafd aan fristi drinken, en vanavond gaan we gourmetten daar heb ik heel veel zin in, stukjes kipfilet! nORMAAL BEN IK GEK OP mc DoNALD MAAR NU NIET ZO.
    xxx lola

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik heb dat met vlees. Ik eet het nog wel, maar ik moet het niet zelf voorbereiden *jakkes* Anders kots ik alles over..

11. carolina

carolina Actief lid

20 nov 2008
    207
    0
    0
    clientbegeleider gehandicaptenzorg
    bergen op zoom
    Wat er tot nu toe niet meer in gaat is: Koffie, Chips, Vlees, Avond eten, zeker geen Pasta`s,smaakjes thee. Ben nu wel verslaafd aan kaas salade op brood, fruit, en veeeeeeeeeel water hahaha.

12. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Ik ben bekend om mijn cola light en chocolade verslaving... tijdens de eerste 2 maanden van mijn zwangerschap wilde ik absoluut geen cola.. dat kwam weer 'goed' (caffeine vrije cola light) maar die chocolade heb ik 9 maanden niet gehoeven.. HELAAS... na de bevalling kwam die verslaving terug met wraak! :evil: Dubbel zo erg geworden ;)

Kalfsvlees at ik niet, koriander en prei terwijl ik dat anders wel gewoon at.

13. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik was altijd verzot op kaas uien broodjes
    ga e rnu zowat van kokken,al ruik ik ze alleen nog maar
    voor zwangerschap at ik er wel 3a4x per week

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    deze zwangerschap lust ik bijna nix meer...

bij nr 1 stond haring me erg tegen en thee
    toen had ik wel een mokka verslaving

bij nr 2 lustte ik geen haring, geen thee en na die zwangerschap is beide ook niet meer terug gekomen.

15. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    gebakken knoflook... uuaaahhhhhhhwwwwww ga dan bijna over mn nek. en owja de lucht van bereid vlees. heel vies. verder als ik eten voor mn neus heb heb ik ineens niet zo'n trek. eet minder dus. net als aardappels vroeger heerlijk lekkere kwak mayo erbij. nu 2 hapjes en klaar. :(

16. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    bij mij is het heel verschillend, had eerst een mandarijnentik maar dat is nu weer over. heb nu een witlof tik gekregen pfff.
    mcdonalds had ik vroeger altijd heeeel erg graag moet er nu absoluut niet aan denken vieze vette burgers bleeghhh.

17. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    owja mandarijnen.. heerlijk! haha

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Bedenk me net dat ik nooit meer zin in kroepoek heb. Normaal at ik een zak weg bij iets van chinees eten...

19. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    Ik at altijd pakjes kauwgom bij het leven. Nu ga ik ervan kokhalzen, net zoals bij het tanden poetsen. Kan even niet meer tegen menthol volgens mij...
    Voor de rest lust ik alles gewoon nog.
    O nee, melk vind ik ineens niet echt lekker meer. Vind nu dat er een soort nasmaak aan zit, terwijl ik ook altijd liters melk dronk...

20. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    de eerste weken van mijn zwangerschap kon ik echt geen warme groenten meer eten, bij het idee werd ik al misselijk! vlees was ook niet echt favoriet.
    na een week of 14 begon ik alles weer te eten :D

Deel Deze Pagina