Wat lusten jullie normaal wel maar nu juist niet en andersom

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamavanjoshua, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ik dronk veel koffie dat smaakt me erg minder, vooral in het begin. Ik was dol op chocolade repen nu niet wel chocolade melk en moorkoppen, bolussen, mac donalds softijs met noga, salades, veel brood en alles ruikt zo lekker behalve kaas, hm mn leven draait erg om eten op het moment, maar vooral ijs als snack en chips waar ik vroeger weinig van kan eten nu heel veel had laatst op mn msn staan als tekst Food Food Food feed me feed me feed me, dat zegt genoeg denk ik hahahah

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Momenteel heb ik een roze koeken verslaving geloof ik. Kan er niet vanaf blijven.

3. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Chinees, vond en vind ik altijd lekker alleen de gehele zwangerschap komt het er linea recta weer uit. (Van boven dus) Weet niet hoe dat kan.

4. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik was al nooit fan van oosters eten (Wok, Japans maar sommige chinese gerechten wel), maar de geur ervan is nu sinds mijn zwangerschap niet te harden! Ik word er echt misselijk van en alle lust in wat voor eten dan ook vergaat me.

Sowieso heb ik (nog?) geen last van vreetbuien of teveel eten, eerder te weinig (maar ik heb reserves die nu worden aangesproken, haha!).

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

oeh Chinees, daar zou ik nu echt een moord voor doen!

mag je alles daarvan hebben tijdens de zw.schap?

6. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Meid, als je het weg kan krijgen zie ik niet in waarom niet! :)
    (tenzij er rauw vlees, enz. in zit)

7. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    hahaha wat grappig dit zo te lezen! :)

Ik ben normaal een chocoholic, nu moet ik niet aan chocola denken :( te romig, vettig..ik weet het niet...
    Ook dronk ik bijna nooit koffie (op een slappe koffie verkeerd na soms), nu lust ik opeens geen thee meer (normaal de hele dag door) en snak ik opeens naar koffie! Dan geen cappucino, maar gewone met melkpoeder! Echt heel vreemd dit allemaal... :confused:

Deel Deze Pagina