als jij gebeld word en je heb geen zin in die persoon?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

nemen jullie dan op?

er is onder tussen al 4x gebeld door mijn schoon ouders maar ik heb zooooo geen zin in dat gelul daar bij komt dat ze gister een k streek hebben geleverd (zijn waarschijnlijk op vakantie als de kleine geboren word en komen niet terug) dat ik er dus echt geen zin in heb en dus gewoon niet op neem.

nu zat ik me af te vragen. nu doe ik het wel vaker als ik geen zin heb in een bepaald persoon. kan ook mijn eigen moeder zijn of een kennis of een collega van vriendlief. als ik geen zin heb neem ik gewoon niet op.

ik ben benieuwd hoe jullie dat doen

2. Delta

Delta Niet meer actief

ja meestal neem ik wel op.. vind het soms zielig als mijn ouders bellen en ik heb geen zin in... voel ik me schuldig... ben ook net een week aan het samenwonen... misschien is dat het..

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    haha lekker niet opnemen ;) bij mij bellen iedereen altijd op me mobiel
    En als ik geen zin heb om te praten, dat is het bij mij meer niet echt dat ik geen zin heb in die persoon, dan sms ik soms meteen van ik kan nu niet bellen dus sms ff haha

Werkt erg goed!

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Nou, dan neem ik mooi niet op. Ha!

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik doe hetzelfde... als ik geen zin heb in een telefoontje neem ik niet op. Maar als mensen meerdere keren achter elkaar bellen zou ik toch opnemen omdat ik zou denken dat het om iets belangrijks gaat :)

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik neem dan mooi niet op.

7. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik neem dan ook niet op hoor. Ze moeten maar mijn voicemail inspreken als het dringend is en anders een andere keer bellen. Heb ooit een discussie gehad met een vriendin die het vervelend vond dat ik niet terugbelde als ik een gemiste oproep had. Ik ben van mening dat als zij mij wil spreken, ze maar terug moet bellen. Of inderdaad mijn voicemail in moet spreken.

8. Maia

Maia Niet meer actief

het hangt er vanaf. Ouders/schoonouders neem ik altijd wel op, maar de rest ook niet altijd.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Mijn moeder of broer zus neem ik altijd op.

Goede vriendinnen ook altijd..

maar verder wil ik ook weleens gewoon even niet opnemen.

10. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Dan neem ik niet op:D

11. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Dan neem ik ook niet op, als ze steeds terugbellen laat ik de oudste opnemen en zeggen dat ik slaap (wat meestal zo is als ik niet op wil nemen haha)

12. Within

Within Niet meer actief

Als ik geen zin heb in die persoon.. neem ik niet op. Doe ik ook regelmatig bij onbekende nummers. soms staat mijn kop er gewoon niet naar.. dat ik een mobiel heb betekend niet dat ik ten alle tijde ook bereikbaar moet zijn.

13. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Als ik gebeld wordt (door mijn schoonmoeder) en ik heb geen zin in haar, dan neem ik gewoon niet op:D

Als mn ouders bellen, dan neem ik wel op. Of ik moet net in de winkel staan of in de auto zitten, dan bel ik ze later wel terug.

14. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    nee dan neem ik niet op , als het dringend is bellen ze mijn man maar , die neem ik nm wel altijd op ;)

liefs edith
    mama van mees*

15. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    als ik word gebeld zonder nummer neem ik sowieso niet op. en als er wel een naam of nummer bij staat en ik heb geen zin neem ik ook niet op haha.

16. me83

me83 Niet meer actief

als ik word gebeld neem ik meestal wel op.. vraag dan wel na het hallo hoe gaat het. of het belangrijk is omdat ik bezig ben met iets(ofwel k heb boeiendere dingen te doen) als het dan belangrijk is krijg je niet eerst een heel verhaal en kunnen ze me nooit kwalijk nemen dat ik niet opneem als er echt wat is..

17. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Als ik geen zin heb om te bellen (maakt niet uit met wie...) neem ik niet de telefoon op...vaak bel ik dan later terug

18. tulip

tulip Niet meer actief

ik moet zeggen dat ik het niet vaak heb, maar als het dan toch eens gebeurd, dan neem ik idd niet op.

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    dan neem ik niet op :). als het echt belangrijk is of ze bellen echt heel veel dan wordt ik wel nieuwschierig en neem ik wel op

20. Amfy

Amfy Niet meer actief

als het echt belangrijk is bellen ze mijn vriend maar op zijn mobiel hahaha

Deel Deze Pagina