Skaye of skye , schrijfwijze maakt niet uit voor een meisje ?? dit is DE naam voor ons als het een meisje is ... wat vinden jullie ? leuk of niet ?
Skye vinden we ook leuk inderdaad , Skaye hebben we gevonde op een babynamensite dus dachten dat het dan wel kon
Wel origineel, maar je kind kan wel straks overal haar naam verbeteren omdat iedereen van Skye zal uitgaan. De naam is mijn smaak absoluut niet.
Skye vinden we ook erg leuk hoor !! dus skye of skaye , schrijfwijze maakt ons niet zo uit , het gaat het om de naam
Ik zou absoluut Skye of Sky schrijven, zoals je 't nu doet vind ik 't alleen maar verwarrend (zou 't dan ook uitspreken als skeej of en niet als skaaj). Het is mijn smaak niet, maar ik vind ik 't op zich wel een leuke naam.
Zou ook Skye van maken. Het is niet mijn smaak maar wel een stoere naam voor een meisje en daar hou ik van!
Ik vind het geen mooie naam. qua klank niet maar ook niet op papier. maar als ik toch moet kiezen skye (skai dus skaai klinkt zo vernederlandst)
Skye inderdaad , heb het wel vaker in boeken gelezen en vond het wel mooi. Zou wel even moeten wennen om een 'echt' persoon met die naam te zien .
Absoluut mijn smaak niet, vind het meer een naam voor een merrie. Maar als je er voor kiest, dan Skye, met die -a- er tussen lijkt het eerder op de naam voor een soort kunstleer. Of dat je ouders niet konden spellen.