Zelfs op Facebook verkoop sites een grote mond

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 23 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Jeetje het wordt steeds erger is schets de situatie even:

Verkoper Opel Astra 1999 eigenaar sinds 23-06-2013
    Dit vindt ik al raar haar reden: gekocht i.v.m. vakantie naar spanje :(
    Ook zie ik op RDW eigenaren 7 ik vindt dit erg veel dus noem dat als reden waarom ik afhaak inclusief die rare aankoop reden van hun.
    Zij zegt 7 eigenaren het zijn er 3 hoor heb ik nagekeken op RDW, ik zeg neehoor dus plaats de link van RDW waar staat 7 eigenaren zegt ze nou ga je wel erg ver, ik zeg waarom dan? Ik haak af , om die reden dat is niets persoonlijks maar vind wel dat andere mensen die dit niet controleren (ja die mensen bestaan ook nog) het wel moeten weten want vindt het niet eerlijk. Zegt ze ik zie het al (kan denk ik mijn profielfoto zien) Zeker net 18 dat zal je reden wel zijn van je domme reacties, ik vindt dit echt belachelijk en vindt ook niet dat ik in deze situatie onredelijk ben ? Ik snap echt niet waarom mensen zo onredelijk moeten doen tegen elkaar, en gewoon niet eerlijk zijn over hun te koop spullen bah!

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ja die mensen zitten er helaas steeds meer tussen.
    Wij kijken het ook altijd goed na. En persoonlijk vind ik dat niet raar aangezien het hier niet om €2,- ofzo gaat en ik nooit iemand geloof om zijn/haar blauwe ogen.
    En blijkbaar had je alle gelijk om het na te kijken en voelt zij zich nu betrapt en vind het dan nodig om zo door de bocht te moeten komen. Jammer, maar die mensen zullen altijd blijven bestaan......

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    nee inderdaad ze vroeg er 1600 euro voor! Ja erg jammer altijd :(

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ze heeft m zelfs verwijderd haha hoezo betrapt :p

5. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    Groot gelijk, als ze daarover liegt, dan weet je niet waarover nog meer. Wat is ze dom dat ze het raar vindt dat jullie die auto natrekken.

Ik vind het trouwens niet raar om een auto te kopen ivm een vakantie naar Spanje.

Als je normaal geen auto nodig hebt en wel met de auto op vakantie wil, dan kan ik me best voorstellen dat je een oude auto koopt voor je vakantie en hem vervolgens weer doorverkoopt. Is vast goedkoper dan huren.

En beschouw het verder maar als een compliment dat ze je er als net 18 vindt uitzien :D.

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw

Ze hebben een mercedes Vito zegt ze erbij maar daar zag ze zichzelf geen 17 uur in zitten haha

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Als ze hem verwijderd heeft dan klopt er wel meer niet waarschijnlijk. Gelukkig bestaan er ook nog steeds eerlijke mensen al is het soms even zoeken.

8. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Feit dat ze die auto alleen al voor een vakantie gekocht heeft zegt toch al genoeg over de persoon? Koekoek!

9. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

Zo verkoop ik wel eens spullen via marktplaats en zet erbij gebruik t. Heb al een paar keer meegemaakt dat ik ze de volgende dag weer op marktplaats zie maarcdan erbij geschreven "nieuw" :/
    Helaas doen mensen dat steeds vaker.

10. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    7 eigenaren hoeft opzich niets verkeerds te betekenen,
    Maar ik snap je idee erachter. :)
    Daarnaast is haar reactie niet normaal nee, en waarom liegen over het aantal eigenaren?
    Ook de reden klinkt wat vaag. Het kan waar zijn, maar icm haar reactie op de rest krijg ik mijn twijfels.

De reactie van haar naar jou is echt niet normaal!

11. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Jammer dat er geen rdw is voor meer spullen want dan zouden heel wat liegende verkopers door de mand vallen ;)

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Inderdaad rare reactie ;) Tja je ziet steeds vaker van die aangebrande reacties waarvan je denkt, is dat nou nodig...

Dat iemand voor een korte periode een auto koopt geloof ik wel. Ik heb een Amerikaanse collega die voor een korte periode hier een auto nodig heeft. Als hij weer terug gaat doet hij hem weer weg.

Deel Deze Pagina