Wat maak jij zelf?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jet2018, 15 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jet2018

    Jet2018 Niet meer actief


    Vloeibare handzeep of blokken?
    Dat is iets waar ik namelijk aan zat te denken, blokken honing zeep. Vriend is imker en ik wilde iets meer aan kunnen bieden dan alleen honing in het stalletje volgend jaar. Ik heb al kaarsen van bijenwas gemaakt, dat zou ik weer op kunnen pakken, maar zag laatst ook mooie honingraat mallen voor zeep.
     
  2. ansje1982

    ansje1982 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    1.177
    522
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik voel mij gevleid!
    Ik heb helaas geen handelsgeest. Zodra ik op bestelling iets moet maken dan krijg ik er stress van. Dat had ik ook bij de taarten. Ik ben nogal perfectionistisch.

    Sorry als ik je zoektocht nu bemoeilijkt heb!
     
    DQueen vindt dit leuk.
  3. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Nee ik snap je helemaal ik heb een tijd de haarstrikken op bestelling gemaakt omdat iedereen zo enthausiast was en toen was voor mij de lol er ook snel af.
     
    ansje1982 vindt dit leuk.
  4. ansje1982

    ansje1982 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    1.177
    522
    113
    Vrouw
    Brabant
    Helaas ik woon aan de andere kant van het land. ;)
    En ik maak ook geen taarten op bestelling.
     
    Jet2018 en DQueen vinden dit leuk.
  5. ansje1982

    ansje1982 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    1.177
    522
    113
    Vrouw
    Brabant
    Precies dit!! Ik wil gewoon iets maken op de momenten dat ik dat zelf wil. Wanneer ik er zin in heb.

    Daarnaast vind het ook gewoon lastig om geld te krijgen voor de dingen die ik maak. Meestal zijn het vrienden en bekenden die een verzoek doen. Dan voelt geld vragen en krijgen gewoon niet oké. Ik vind vriendschap en geld vaak ingewikkeld. Ik geef het liever cadeau op een moment dat het mij uitkomt.
     
    NiVa0230, Luna86, flipflop en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Gewooniemand

    Gewooniemand Niet meer actief

    Vloeibare handzeep van Marseille vlokken.
     
    Jet2018 vindt dit leuk.
  7. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.511
    10.345
    113
    Ik maak trouwens voor iedere geboren baby van vrienden een naamslinger. Erg leuk om te maken en zeer leuk om terug te zien bij iedere verjaardag.
    Mijn moeder is supercreatief en haar lukt alles. Ik hoop later ook de rust te hebben om daar meer mee bezig te zijn.
     
    Jet2018 vindt dit leuk.
  8. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.840
    1.675
    113
    Vrouw
    Heb dat ook eens geprobeerd maar werd echt lekker soort v a n ranzig na tijdje in het pompje o_O
     
  9. Jet2018

    Jet2018 Niet meer actief


    Heb je een foto van zo'n naam slinger? Benieuwd!
     
  10. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.507
    494
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Oh.... wat maak ik niet :)

    Nee hoor, ik naai vooral veel kleding (mezelf, kinderen, kleinkind, babies van vrienden), haak sjaals en maak dekentjes voor sterrenkindjes. Verder maak ik veel jam van het fruit uit de tuin.
    Verder versiering voor in huis, dat kan zijn van flessen met lichtjes, wandborden etc.

    Mijn vriend is meer van de houtbewerking: bedombouw, schoenenkast, grote hoekbank met bergruimte bij de eettafel.
     
    Jet2018 vindt dit leuk.
  11. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Vandaag appelmoes gemaakt van de appels uit de tuin.
    Ik ben bezig met naaldvilten voor de herfst tafel.
    En ga morgen met zoutdeeg knutselen met mm dochter. Wie weet wat daar weer uitkomt.
     
    Jet2018 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina